Gå til innhold

Tips når det er ventetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hva gjestene kan gjøre når det er ventetid pga bryllupsbilder osv?

Anonymous poster hash: a512d...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bør få noe småmat (f.eks. frukt, kjeks, lefse, twist)  og drikke mens de mingler.

Noen kan få i oppgave å åpne gaver og gjøre i stand gavebordet.

Jeg var i et bryllup der de hadde laget en bildefremvisning der de viste bilder av brudeparet fra de var babyer til den dag i dag, med annenhvert bilde brud og brudgom på ca. lik alder (helt til dem møttes og det var mye bilde av dem sammen selvsagt). Dette var en presentasjon som bare gikk på repeat på et av siderommene, med litt lav musikk til. Så det var ingen formell fremvisning, men kjekt å kunne bruke noe tid på å se gjennom den en gang, og også greit at det var såpass uformelt at man kunne prate og le litt gjennom bildene, fremfor at de ble vist som en del av en tale.

Kan ikke komme på noe mer som jeg har opplevd i ventetiden i bryllup. Er fint om det er plass til noen sittegrupper utenom selve middagsbordet, slik at man slipper å stå hele tiden mens brudeparet tar bilder f.eks. Ellers bør jo gjenster med barn gjerne aktivisere ungene sine litt, så de holde ut med å sitte stille en liten stund med maten. 

Skrevet

De kan mingle og selvsagt få servert snacks som frukt, nøtter osv. De må i alle fall få mat. 

Skrevet

Noen som har tips til hva gjestene kan gjøre når det er ventetid pga bryllupsbilder osv?

Anonymous poster hash: a512d...d13

Hos oss skal de få noe mat og noe søtt i tillegg til velkomstdrink. Så skal de alle bli tatt bilde av i en type photobooth(skal bruke bildene på takkekortet). Tenkte fremkalle en del bilder av oss å enten henge opp eller ha i album. Så skal gjesteboka stå framme så alle kan skrive i den. Noen vil få ansvar for gavene.

Ellers regner jeg med at folk klarer å mingle og snakke litt med de andre gjestene ☺️

Anonymous poster hash: 9e4c4...3bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...