AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Faren min ønsker seg langermet ullundertøy til å ha under dress om vinteren. Han vil ikke at det skal synes under skjorten, altså at det enten bør ha v-hals eller en vid halsåpning. Har nå søkt en del rundt og er usikker på om de typiske overdelene har vid nok halsåpning til at de ikke synes. Jeg lurte derfor på om det var noen her som har erfaringer rundt dette? Anonymous poster hash: 56e01...0ee
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Denne her hadde vært perfekt, men finner den ikke i nettbutikken til devold. Anonymous poster hash: 56e01...0ee
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #3 Skrevet 12. oktober 2015 Beklager å måtte dra dette opp, men jeg lurer enda på dette Anonymous poster hash: 56e01...0ee
tørkestativ Skrevet 13. oktober 2015 #4 Skrevet 13. oktober 2015 Har du vært å sett i sportsbutikker? Jeg har fra norheim og ullvang som jeg er veldig fornøyd med. Begge er dog med høy hals men de skal finnes med rund hals også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå