AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Er det noen her inne som tenker å stelle istand litt julebakst/-godter (eller kanskje til og med retter) i kategorien "litt sunnere"? Hadde vært kjekt hvis noen ville dele noen oppskrifter her inne. Sunt er jo forsåvidt relativt, så om det er lavkarbo eller sukkerfritt eller hva som helst har ikke så mye å si. Hadde bare vært morsomt med litt idémyldring! Anonymous poster hash: ab3d6...5e1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Det er jo bare å google den type oppskrifter temmelig lett da. For øvrig er jeg redd for at det kan trigge spiseforstyrrelser å fokusere for mye på hva som er "sunt" og "usunt", særlig i høytider som jul osv. Trist hvis man skal sitte med dårlig samvittighet i jula fordi man spiser "usunn" julebakst.. Anonymous poster hash: 6ef98...eed 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Det er jo bare å google den type oppskrifter temmelig lett da. For øvrig er jeg redd for at det kan trigge spiseforstyrrelser å fokusere for mye på hva som er "sunt" og "usunt", særlig i høytider som jul osv. Trist hvis man skal sitte med dårlig samvittighet i jula fordi man spiser "usunn" julebakst.. Anonymous poster hash: 6ef98...eed Jeg har googlet som bare det jeg. Synes bare det hadde vært morsomt å høre om noen hadde noen favoritter å dra frem. Folk har forskjellig kosthold og livsstil. Det er vanskelig å skulle ta hensyn til alle slags "triggere" for alle slags folk der ute. Noen liker å nyte godsaker laget med litt annerledes ingredienser, mens andre foretrekker de originale variantene. Ingenting er rett og galt, men dette er altså tråden for de som ønsker litt annerledes oppskrifter. Anonymous poster hash: ab3d6...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå