AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har en slags funksjon på datamaskinen, som skal telle hvor mange GB eller MB og så videre jeg bruker på internett i løpet av en måneds tid. Jeg nullstilte den tidligere i dag, men plutselig hadde jeg visst brukt 200 MB i løpet av cirka tretti minutter. Dette er jo selvfølgelig helt latterlig. Jeg bruker kanskje en eller to måneder for å bruke opp 70 eller 80 MB. Jeg hadde jo bare en slags video på youtube + noen greier inne på KG oppe på skjermen. Men den telle-greia begynte å hoppe mer eller mindre ukontrollert oppover. Hva kan dette komme av? Anonymous poster hash: cabf3...9b5
Zzyzx Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Det høres faktisk ikke så ille ut. Skulle du brukt en eller to måneder på å komme opp i 70 eller 80 MB så tror jeg kanskje du kunne ha lest vanlig nettversjon av vg.no fem-seks ganger på den tiden, men ikke noe mer.
Lutetium 71 Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har en slags funksjon på datamaskinen, som skal telle hvor mange GB eller MB og så videre jeg bruker på internett i løpet av en måneds tid. Jeg nullstilte den tidligere i dag, men plutselig hadde jeg visst brukt 200 MB i løpet av cirka tretti minutter. Dette er jo selvfølgelig helt latterlig. Jeg bruker kanskje en eller to måneder for å bruke opp 70 eller 80 MB. Jeg hadde jo bare en slags video på youtube + noen greier inne på KG oppe på skjermen. Men den telle-greia begynte å hoppe mer eller mindre ukontrollert oppover. Hva kan dette komme av? Anonymous poster hash: cabf3...9b5 Som andre nevner, youtube bruker fint opp ørten MB på kort tid. Om du f.eks ser denne 12 minutters snutten i 720p, brenner du av ca 100MB. Høyere kvalitet og lengre spilletid trekker naturligvis opp enda mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå