Gå til innhold

internett-trafikken løper løpsk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en slags funksjon på datamaskinen, som skal telle hvor mange GB eller MB og så videre jeg bruker på internett i løpet av en måneds tid. Jeg nullstilte den tidligere i dag, men plutselig hadde jeg visst brukt 200 MB i løpet av cirka tretti minutter.

Dette er jo selvfølgelig helt latterlig. Jeg bruker kanskje en eller to måneder for å bruke opp 70 eller 80 MB. Jeg hadde jo bare en slags video på youtube + noen greier inne på KG oppe på skjermen. Men den telle-greia begynte å hoppe mer eller mindre ukontrollert oppover. Hva kan dette komme av?

Anonymous poster hash: cabf3...9b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres faktisk ikke så ille ut. Skulle du brukt en eller to måneder på å komme opp i 70 eller 80 MB så tror jeg kanskje du kunne ha lest vanlig nettversjon av vg.no fem-seks ganger på den tiden, men ikke noe mer.

Skrevet

Youtube tar myyye data

Skrevet

Jeg har en slags funksjon på datamaskinen, som skal telle hvor mange GB eller MB og så videre jeg bruker på internett i løpet av en måneds tid. Jeg nullstilte den tidligere i dag, men plutselig hadde jeg visst brukt 200 MB i løpet av cirka tretti minutter.

Dette er jo selvfølgelig helt latterlig. Jeg bruker kanskje en eller to måneder for å bruke opp 70 eller 80 MB. Jeg hadde jo bare en slags video på youtube + noen greier inne på KG oppe på skjermen. Men den telle-greia begynte å hoppe mer eller mindre ukontrollert oppover. Hva kan dette komme av?

Anonymous poster hash: cabf3...9b5

Som andre nevner, youtube bruker fint opp ørten MB på kort tid. Om du f.eks ser denne 12 minutters snutten i 720p, brenner du av ca 100MB. Høyere kvalitet og lengre spilletid trekker naturligvis opp enda mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...