AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Vi har snakket om det hele forholdet å forlove seg og gifte seg. Så jeg fridde til han. Noe som føltes hele riktig selv om jeg kanskje er litt old school. Da kjøpte jeg bare ring til han. Nå har han ordnet ring til meg og tilpasset sin så i kveld frir han til meg og. Noen tips på hvordan man kan dele dette med familie og venner på en koselig måte? Anonymous poster hash: 588a0...9b4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Facebook vel!! Vi er tross alt i 2015 (Don't do that..)Anonymous poster hash: 32b52...e0d
peppermyntete Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg skjønner ikke helt, skal dere skrive hele historien noe sted? Det synes jeg er bare kleint. Hadde bare oppdatert facebook til forlovet i stede for kjærester/samboer og så fortalt historien til moren min og nære venninner.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Vi har snakket om det hele forholdet å forlove seg og gifte seg. Så jeg fridde til han. Noe som føltes hele riktig selv om jeg kanskje er litt old school. Da kjøpte jeg bare ring til han. Nå har han ordnet ring til meg og tilpasset sin så i kveld frir han til meg og. Noen tips på hvordan man kan dele dette med familie og venner på en koselig måte? Anonymous poster hash: 588a0...9b4 Eh... Du fridde til han i går og i kveld skal han fri til deg...? For et snålt opplegg. Har den ene parten fridd og den andre sagt ja så er man vel forlovet og enige om å gifte dere, da trenger ikke den andre og fri også.Anonymous poster hash: 36dab...e63 17
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Så klart vet vi at den andre ikke trenger. Og nei tenkte ikke å fortelle hele opplegget. Var kun et spørsmål i teksten. Anonymous poster hash: 588a0...9b4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Vi har snakket om det hele forholdet å forlove seg og gifte seg. Så jeg fridde til han. Noe som føltes hele riktig selv om jeg kanskje er litt old school. Da kjøpte jeg bare ring til han. Nå har han ordnet ring til meg og tilpasset sin så i kveld frir han til meg og. Noen tips på hvordan man kan dele dette med familie og venner på en koselig måte?Anonymous poster hash: 588a0...9b4 Jeg ringte de nærmeste, og sendte snap av ringene til noen andre. Så endret jeg det bare på FB. Trenger ikke gjøre noe mer enn det. Må også si meg enig med andre her, virker litt rart at han også skal fri, dere er jo forovet... Anonymous poster hash: a6760...f40
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Godt jeg bryr meg lite om andres meninger daAnonymous poster hash: 588a0...9b4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Vi har snakket om det hele forholdet å forlove seg og gifte seg. Så jeg fridde til han. Noe som føltes hele riktig selv om jeg kanskje er litt old school. Da kjøpte jeg bare ring til han. Nå har han ordnet ring til meg og tilpasset sin så i kveld frir han til meg og. Noen tips på hvordan man kan dele dette med familie og venner på en koselig måte?Anonymous poster hash: 588a0...9b4 He? Dere vet at bare en av dere trenger å fri, sant? Det er det rareste! Anonymous poster hash: 9fc65...d29 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Godt jeg bryr meg lite om andres meninger daAnonymous poster hash: 588a0...9b4 Du bryr deg nok til å spør om hvordan man skal dele det så litt bryr du deg tydligvis? Anonymous poster hash: a6760...f40 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Godt jeg bryr meg lite om andres meninger daAnonymous poster hash: 588a0...9b4 Du bryr deg nok til å spør om hvordan man skal dele det så litt bryr du deg tydligvis? Anonymous poster hash: a6760...f40
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #11 Skrevet 1. oktober 2015 Gratulerer ts. Anonymous poster hash: 94084...ada 3
Rosa Sitron Skrevet 1. oktober 2015 #12 Skrevet 1. oktober 2015 He? Dere vet at bare en av dere trenger å fri, sant? Det er det rareste! Anonymous poster hash: 9fc65...d29 Hvilken dato bruker man som forlovelsesdato da? 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Blir en sund til bryllupet skjønner jeg... De må bli 18 først. Gratulerer. Anonymous poster hash: 66f84...75b 4
heiduderborte Skrevet 2. oktober 2015 #15 Skrevet 2. oktober 2015 frekke folk virker a.. herregud, må få forlove seg som de selv ønsker! Facebook er jo en bra måte å dele det på syntes jeg da, ringe de nærmeste kanskje, eller invitere på middag og deretter fortelle det der! :D Lykke til videre og gratulerer så mye med forlovelsen <3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Unnskyld meg TS, men hvor gamle er dere?Anonymous poster hash: 439dd...dbb
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 Jente fridde til gutt... i barnehagen. Nei, det er kvinne fridde til sin kjæreste. Gutten min er noe alle sluttet å si etter ungdomsskolen... Anonymous poster hash: e2e36...ee8 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #18 Skrevet 4. oktober 2015 Lott søtt at han ønsker å fri tilbake. Andre kan si hva de mener, men for meg virker det søtt om dere er slik som et par. Gratulerer med forlovelsen!!! Vi fortalte det personlig til de nærmeste og fortalte at vi ville annonsere det selv. Ved å ds endre statusen til forlovet, var det ikke noen av de nærmeste som ville følt seg utelatt. Anonymous poster hash: 4d362...e36
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Gifte dere to ganger også? Anonymous poster hash: 790cc...586 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #20 Skrevet 5. oktober 2015 Vi (25-år) velger å fortelle til våre foreldre over middag. Beklaget ordvalg gutt/mann jente/kvinne. Og unnskyld for at vår måte plager dere. Tror ikke vi velger å legge det ut på Facebook ettersom vi begge er forsiktig med alt vi legger ut der. Men det er vel barnslig det også? Jeg valgte å fri til han. Da hadde jeg kjøpt ring kun til han. Han har nå kjøpt ring til meg. Og vil gi meg den på en romantisk måte utenat det blir det samme som frieri. Noen flere som har behov for å ytre negative meninger nå?Anonymous poster hash: 588a0...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå