AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Merkelig opplegg altså... Har chattet med en på snap ei stund nå, traff han via tinder. Ikke møtt han i virkeligheten. Han har gitt mange komplimenter og vært veldig "på". Men så bom stopp. Han har sett meldingen fra meg som jeg sendte sist, men ikke svart. Altså, jeg skjønner jo at det er noe, enten har han truffet ei anna eller han har gått lei. Ærlig sak det og jeg blir ikke lei meg for det. Men hva er greia med å ikke si fra? Eller i det minste svare på melding? Det gjør jeg uansett, syns det er greit å behandle folk med respekt selv om jeg ikke har møtt de in real life. Mulig jeg er helt ut på viddene jeg, men jeg skjønner ikke enkelte. Flere som har opplevd at alt er "rosenrødt" for så at det blir helt stille? Syns det er veldig merkelig...Anonymous poster hash: cd0e0...b60 2
peppermyntete Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Det er den feige, enkle løsningen for mange dessverre! Good riddance tenker jeg 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg foretrekker faktisk at de slutter tvert, enn å sende en klein "det er ikke meg det er deg" melding. Når man ikke har møttes engang, så har man ikke forpliktet seg til noe som helst. Synes det er helt ok å bare slutte å svare, jeg. Anonymous poster hash: b3888...ec5 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg foretrekker faktisk at de slutter tvert, enn å sende en klein "det er ikke meg det er deg" melding. Når man ikke har møttes engang, så har man ikke forpliktet seg til noe som helst. Synes det er helt ok å bare slutte å svare, jeg. Anonymous poster hash: b3888...ec5 Ts her. Jeg har ei venninne som tenker slik som du. Hun sier alltid til meg at jeg bare skal slutte å svare hvis jeg ikke er interessert, men jeg foretrekker å "avslutte" det, uansett "graden" av forpliktelser. Jeg synes ikke det er kleint, og sender aldri meldinger av typen "det er ikke meg det er deg". Jeg sier bare rett ut at det var hyggelig å bli kjent, men at det ikke blir noe mer fra min side. Det har funket kjempefint det til nå, kun en person jeg måtte slette fra sosiale medier (han tok ikke beskjeden min så da ble det sånn). En annen ting jeg stusser over er at alt tilsynelatende virker greit. Man får masse meldinger, han ønsker å treffe deg (det var ikke mitt forslag) og sender mange meldinger i løpet av en dag. Så bom stopp. Ja ja, man skal vel ikke skjønne alt Anonymous poster hash: cd0e0...b60 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Ts her. Jeg har ei venninne som tenker slik som du. Hun sier alltid til meg at jeg bare skal slutte å svare hvis jeg ikke er interessert, men jeg foretrekker å "avslutte" det, uansett "graden" av forpliktelser. Jeg synes ikke det er kleint, og sender aldri meldinger av typen "det er ikke meg det er deg". Jeg sier bare rett ut at det var hyggelig å bli kjent, men at det ikke blir noe mer fra min side. Det har funket kjempefint det til nå, kun en person jeg måtte slette fra sosiale medier (han tok ikke beskjeden min så da ble det sånn). En annen ting jeg stusser over er at alt tilsynelatende virker greit. Man får masse meldinger, han ønsker å treffe deg (det var ikke mitt forslag) og sender mange meldinger i løpet av en dag. Så bom stopp. Ja ja, man skal vel ikke skjønne alt Anonymous poster hash: cd0e0...b60 Ts her igjen...Masse bilder skulle det stå Og mange meldinger. Anonymous poster hash: cd0e0...b60
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Helt enig med deg. Det er normal folkeskikk å si ifra på en ordentlig måte. Jeg synes det er respektløst ikke å si ifra at man dessverre ikke er interessert likevel. Å slå på ignoreringsknappen sånn ut av det blå synes jeg vitner om mangel på respekt, empati og sosial intelligens! Anonymous poster hash: d50cd...666 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Det heter- Det er ikke deg, det er meg.Anonymous poster hash: 7edb1...c33 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Hvis han har vært veldig på med en gang, er det ofte et dårlig tegn, enker jeg. Easy come, easy go... Enig i at det er kjip væremåte, og forteller mye om han, så glad du så det nå. Jeg tenker og : kan det være at han er slik for å få deg mer hekta? Det er gjort studier på at en av på tilnærming til noen, gjør at den andre part blir mer interessert. Men hvis det er endel av hans natur, noe jeg tror det er, hadde jeg styrt unna. Anonymous poster hash: 6a7e0...952 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Merkelig opplegg altså... Har chattet med en på snap ei stund nå, traff han via tinder. Ikke møtt han i virkeligheten. Han har gitt mange komplimenter og vært veldig "på". Men så bom stopp. Han har sett meldingen fra meg som jeg sendte sist, men ikke svart. Altså, jeg skjønner jo at det er noe, enten har han truffet ei anna eller han har gått lei. Ærlig sak det og jeg blir ikke lei meg for det. Men hva er greia med å ikke si fra? Eller i det minste svare på melding? Det gjør jeg uansett, syns det er greit å behandle folk med respekt selv om jeg ikke har møtt de in real life. Mulig jeg er helt ut på viddene jeg, men jeg skjønner ikke enkelte. Flere som har opplevd at alt er "rosenrødt" for så at det blir helt stille? Syns det er veldig merkelig...Anonymous poster hash: cd0e0...b60 Mannge kvinner/jenter bruker denne metoden fordi de tror at de ikke lager dårlig stemning på denne måten. Anonymous poster hash: 2049e...582
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Det der er så dritt. Etter flere møter og noen måneder med chatting så ble det bråstopp fra min også. En halvveis unnskyldning da jeg ba om det. Men that's it. Men han sjekker my story hele tiden selv om han knapt bruker Snap. Anonymous poster hash: 9495e...31e 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #11 Skrevet 1. oktober 2015 Det heter- Det er ikke deg, det er meg.Anonymous poster hash: 7edb1...c33 Ts her. Gikk litt fort i svingene i stad, men var jo det jeg mente da Mulig han prøver å få meg hekta slik som nevnt ovenfor her, men han kjenner jo ikke meg. Jeg er mer typen som rister det av meg og går videre. Nå har jeg kontakt med en annen, han virker foreløpig som en veldig grei fyr (men hvem vet, plutselig kan jo han og slutte å melde). Bare ta det som det kommer, jeg kommer i alle fall til å avslutte på en ordentlig måte hvis jeg ser at jeg må det. Anonymous poster hash: cd0e0...b60 1
fullførsetningen Skrevet 1. oktober 2015 #12 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Jeg foretrekker faktisk at de slutter tvert, enn å sende en klein "det er ikke meg det er deg" melding. Når man ikke har møttes engang, så har man ikke forpliktet seg til noe som helst. Synes det er helt ok å bare slutte å svare, jeg. Anonymous poster hash: b3888...ec5 Tildels enig i det du sier. Jeg har selv rettet kritikk mot de som bare slutter å svare, men forskjellen ligger i hvorvidt man har møtt personen før eller ikke. Og om man "må" ha en fortsatt relasjon til vedkommende, pga. felles vennegjeng f.eks. Da bør det kunne gis en litt mer tydelig beskjed. Men har man aldri møtt hverandre, så er det mindre viktig. Det kommer helt an på hvilken kontakt man har hatt. Endret 1. oktober 2015 av fullførsetningen
Sandie Skrevet 1. oktober 2015 #13 Skrevet 1. oktober 2015 Merkelig opplegg altså... Har chattet med en på snap ei stund nå, traff han via tinder. Ikke møtt han i virkeligheten. Han har gitt mange komplimenter og vært veldig "på". Men så bom stopp. Han har sett meldingen fra meg som jeg sendte sist, men ikke svart. Altså, jeg skjønner jo at det er noe, enten har han truffet ei anna eller han har gått lei. Ærlig sak det og jeg blir ikke lei meg for det. Men hva er greia med å ikke si fra? Eller i det minste svare på melding? Det gjør jeg uansett, syns det er greit å behandle folk med respekt selv om jeg ikke har møtt de in real life. Mulig jeg er helt ut på viddene jeg, men jeg skjønner ikke enkelte. Flere som har opplevd at alt er "rosenrødt" for så at det blir helt stille? Syns det er veldig merkelig...Anonymous poster hash: cd0e0...b60 Desverre ikke uvanlig:( Virker som mange ikke følger vanlig folkeskikk når de treffer folk på nettet. Greia er vel at de kanskje går lei som du sier,eller feiger ut av personlige grunner.At de for eksempel er redd for å ende i et forhold,osv..Det kan være de fant noen de likte bedre og ikke har ryggrad eller lyst til å si ifra,og noen vil dukke opp igjen senere og bruke deg som plan B.Ellers finnes det jo en del folk som fra starten av ikke har noen plan om å møte deg overhodet.De er kun ute etter oppmerksomhet og bekreftelse.Og når de har fått det er de borte.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #14 Skrevet 1. oktober 2015 Det e verre når de forsvinner etter å ha datet i tre måneder Min fikk besøk av eksen og vips ble han borte... Anonymous poster hash: 9495e...31e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #15 Skrevet 1. oktober 2015 Du sitter og ser på mannen jobbe for deg og blir oppgitt når han slutter? Greia er at menn som er i gamet prater gjerne med mange jenter samtidig (akkurat som jenter ofte har mange gutter dem prater med men ikke liker og innrømme) Og når du er i gamet så er det lettere og gå fra jente til jente/møte nye jenter. Er du kjedelig og hun andre gjør mer ut av seg så selvsagt blir hun valgt. Ikke alle under en kam men.Anonymous poster hash: 759e5...c10
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #16 Skrevet 1. oktober 2015 Du sitter og ser på mannen jobbe for deg og blir oppgitt når han slutter? Greia er at menn som er i gamet prater gjerne med mange jenter samtidig (akkurat som jenter ofte har mange gutter dem prater med men ikke liker og innrømme) Og når du er i gamet så er det lettere og gå fra jente til jente/møte nye jenter. Er du kjedelig og hun andre gjør mer ut av seg så selvsagt blir hun valgt. Ikke alle under en kam men.Anonymous poster hash: 759e5...c10 Ts her. Nei, jeg har ikke sittet og sett på at han jobber. Dette har vært en toveis kommunikasjon hele tiden. I tillegg har han sagt at han akkurat har begynt å date (så er ny i gamet). Han har sagt at han liker personligheten min, og hvordan han har oppfattet meg (som er langt fra kjedelig). Dette er hva han har fortalt meg, om det stemmer aner jeg jo ikke. Og nei, jeg er ikke oppgitt. Jeg synes bare det er merkelig (fra å være så "på" til å bli totalt "av" i løpet av 1-2-3). Anonymous poster hash: cd0e0...b60
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #17 Skrevet 1. oktober 2015 Dette er ganske vanlig, og man må bare akspetere det og gå videre. Mange damer gjør dette, så ikke rart om noen menn også følger på, er som regel det at de selv er blitt behandlet slik som gjør det.Anonymous poster hash: 0be0f...822
Gjest Mocchhaa Skrevet 1. oktober 2015 #18 Skrevet 1. oktober 2015 Synes ikke det gjør noe jeg. Altså, har man møttes en god del ganger, så synes jeg det er på sin plass å si at det kansje ikke funker, men om man bare har chattet litt eller møtt ett par ganger, så synes jeg det er helt greit. Hadde ikke tatt meg nær heller, og synes det kunne blitt kleint om alle skulle sakt ifra bare fordi de mistet interessen.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #19 Skrevet 1. oktober 2015 TS hvor gammel er han? Han jeg datet var skilt og ny i gamet. Så hvem han lærte å ghoste av aner ikke jeg. Var vel bare feig. Anonymous poster hash: 9495e...31e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #20 Skrevet 1. oktober 2015 TS hvor gammel er han? Han jeg datet var skilt og ny i gamet. Så hvem han lærte å ghoste av aner ikke jeg. Var vel bare feig.Anonymous poster hash: 9495e...31e Ts her. Han er i 30-årene, samme er jeg. Så godt voksen vil jeg si. Anonymous poster hash: cd0e0...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå