AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Hei. For ett halvt år siden kjøpte jeg mac til 14000 (dette inkluderte office pakke, 3årsgaranti, antivirus osv. derfor den ble dyr) Jeg får regningen nå om 1 måned, og har vært så dum at jeg IKKE har satt av penger til det. Jeg vil unngå renter og gebyrer, og vil få betalt alt innen 1 måned. Bor i egen leilighet og har flere ting jeg kan selge. Interiør, kjøkkenutstyr, bilder, lamper, klær, vesker etc. Trenger sårt råd for å slippe at beløpet stiger!. Kan jeg klare å tjene opp 14 000 ilp. av en måned? Anonymous poster hash: 35683...88a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 ja, det er fullt mulig. Anonymous poster hash: 35683...88a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Du kan betale med kredittkort og betale den innen 45 dager så slipper du renter. Det er jo uansett en måned til og da har su vel fått lønn? Idiotisk å ikke sette av penger på noe du visste vil kommeAnonymous poster hash: a55f1...f30
Tvist Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Det blir ikke anbefalt at man kjøper ekstra garanti til PC/MAC, de er vanligvis beskyttet av kjøpsloven og innboforsikring. Det finnes mange antivirusprogrammer gratis på nettet, og i Windows 8 er det integrert så man slipper å ha det ekstra (vet ikke hvordan det er med MAC). Kan du ringe dem å spørre om å dele det opp i to fakturaer f. eks? 1
penny_ Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Spar så mye du klarer den neste måneden og betal alt du har mulighet til selv om du ikke får betalt ned alt. Klarer du å betale resten 45 dager etter dette, så kan du jo gå for kredittkort-tipset.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Du kan betale med kredittkort og betale den innen 45 dager så slipper du renter. Det er jo uansett en måned til og da har su vel fått lønn? Idiotisk å ikke sette av penger på noe du visste vil kommeAnonymous poster hash: a55f1...f30 Om man betaler en regning med kredittkort løper renten fra første dag...Anonymous poster hash: ce964...06f 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Om man betaler en regning med kredittkort løper renten fra første dag...Anonymous poster hash: ce964...06f Jeg trodde at TS betaler med kort når h*n henter macen? Da misforsto jeg. Anonymous poster hash: a55f1...f30
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg trodde at TS betaler med kort når h*n henter macen? Da misforsto jeg.Anonymous poster hash: a55f1...f30 Kjøpte den for et halvt år siden, posten kan være treg men Anonymous poster hash: b6a27...c6d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Hvem i alle dager er det som kjøper en PC til 14 000 kr uten å ha disse pengene? Jeg blir helt oppgitt... Anonymous poster hash: 9ec10...b38 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Da setter du deg på finn.no og selger ting nå. Legg ut alt du kan. Det er en helt grei løsning, men du bør komme i gang. Du kan også se etter småjobber på finn eller få deg en jobb som gir raskt cash en periode f.eks. telefonintervjuer. Kredittkort løser ingenting. Du har ikke klart å sette av pengene i løpet av 6 mnd, og du kommer ikke til å være i bedre stand til å betale de 45 dager senere med påløpte renter. Neste gang sparer du penger/ bruker feriepengene/det store studielånet til slike ting. Og du kjøper ikke et luksusprodukt med masse ekstra ting selgeren pusher på deg. Anonymous poster hash: c4893...626 1
Chizue Skrevet 1. oktober 2015 #11 Skrevet 1. oktober 2015 Enda en grunn til at jeg ikke velger slike "Kjøp nå, betal om 6mnd'er" avtaler, for alt jeg vet så kan noe dukke opp iløpet av de 6mnd'ene og jeg ikke har råd da... x)
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #12 Skrevet 1. oktober 2015 Hva med å selge dåsa di et par ganger? Problem solved. Anonymous poster hash: 99422...4c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå