Gå til innhold

Møteplassen:Hvorfor er det så mange menn med psykiske issues der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd Sukker,Match og Møteplassen.

Synes det er så mange menn som sliter med psyken på Møteplassen, noen andre som har lagt merke til det samme?

Alle de jeg har datet der ifra har hatt til dels store problemer.Mange er også uføre eller langtidssykmeldt.

På Match har jeg bare møtt vanlige folk med jobb og ingen psykiske utfordringer...

Anonymous poster hash: 5c687...961
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er så mange menn som sliter med psyken på Møteplassen, noen andre som har lagt merke til det samme?

Alle de jeg har datet der ifra har hatt til dels store problemer.Mange er også uføre eller langtidssykmeldt.

På Match har jeg bare møtt vanlige folk med jobb og ingen psykiske utfordringer...

Dårlige erfaringer med kvinnfolk kanskje? ..ser dere hva dere har gjort.. :(

Anonymous poster hash: 114a7...802

• Liker 2
Skrevet

Dårlige erfaringer med kvinnfolk kanskje? ..ser dere hva dere har gjort.. :(

Anonymous poster hash: 114a7...802

Tror ikke det.For flere av de jeg møtte hadde aldri truffet damer før.

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg på Møteplassen, men på Sukker og av en eller annen grunn så klarer jeg alltids å tiltrekke meg folk som går på NAV.

Anonymous poster hash: b5263...4d3
Skrevet

Mye syke kvinnfolk også der. Jeg er gravid i sjette måned og har 2 barn fra før, men jeg leter etter ny mann.

Anonymous poster hash: 84ae0...2f6

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg på Møteplassen, men på Sukker og av en eller annen grunn så klarer jeg alltids å tiltrekke meg folk som går på NAV.

Anonymous poster hash: b5263...4d3

virker som mange NAV-ere tyr til nettdating av en eller annen grunn..

Gjest Silverstream
Skrevet

virker som mange NAV-ere tyr til nettdating av en eller annen grunn..

Husker da jeg var medlem av en sånn datingside, og en mann som viste seg å gå på NAV tok kontakt. Han var veldig interessert i å vite hva slags utdanning jeg tok, hva jeg kom til å jobbe med og ble fornøyd over svaret for da kunne jeg være hans personlige pleier og kjøpe han ting som reiser og slikt .... Ble ikke giret for å si det slik. 

Skrevet

Har møtt flere fra alle stedene du nevner som har vært NAVere uten at det har stått noe om det i profilen. Virker som folk prøver å skjule at de er arbeidsledige. Greit at det ikke er kult, men hva oppnår dere med å skjule det? Da blir damene bare skuffet. 

Anonymous poster hash: 44196...e0c
Skrevet

Hva er det med folk som kun klarer å sjekke opp folk bak et tastatur. Har dere ikke "baller" nok til å møte folk i den virkelige verden? Min erfaring er at alle taperne møtes på møteplassen o.l, så tror ikke det er rette plassen å lete for å si det sånn. Den dagen jeg må bruke en pc for å skaffe meg dame, går jorden under..

Anonymous poster hash: 45726...7a9

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Hva er det med folk som kun klarer å sjekke opp folk bak et tastatur. Har dere ikke "baller" nok til å møte folk i den virkelige verden? Min erfaring er at alle taperne møtes på møteplassen o.l, så tror ikke det er rette plassen å lete for å si det sånn. Den dagen jeg må bruke en pc for å skaffe meg dame, går jorden under..

Skjønner at du henger fast i 90-årene. Vi er kommet til 2015 og det er ikke lengre bare nerder og sosialt utstøtte som henger på datingsider.

Og hva mener du med at vi ikke tør å møte folk i virkeligheten? Vi møter jo de man har pratet med etterhvert, og det er faktisk enda skumlere enn om man skulle møte noen man hadde blitt kjent med på et utested. Ergo: de som dater på nett er tøffere ;)

Skrevet

Hva er det med folk som kun klarer å sjekke opp folk bak et tastatur. Har dere ikke "baller" nok til å møte folk i den virkelige verden? Min erfaring er at alle taperne møtes på møteplassen o.l, så tror ikke det er rette plassen å lete for å si det sånn. Den dagen jeg må bruke en pc for å skaffe meg dame, går jorden under..Anonymous poster hash: 45726...7a9

Ja jøss, alle som bruker tinder er vel tapere også da? Om tastaturet er på mobil eller PC spiller vel ingen rolle?

Anonymous poster hash: ca436...3b7

Skrevet

Ja jøss, alle som bruker tinder er vel tapere også da? Om tastaturet er på mobil eller PC spiller vel ingen rolle?

Ja folk som ikke klarer å holde seg borte fra pc/mobil for å treffe andre folk eller bli kjent med nye mennesker, kaller jeg lat og "lost in space". Folk ringer heller til naboen, istedet for å dra over på en kaffe. Hva har skjedd med samfunnet?

• Liker 1
Skrevet

Skjønner at du henger fast i 90-årene. Vi er kommet til 2015 og det er ikke lengre bare nerder og sosialt utstøtte som henger på datingsider.

Og hva mener du med at vi ikke tør å møte folk i virkeligheten? Vi møter jo de man har pratet med etterhvert, og det er faktisk enda skumlere enn om man skulle møte noen man hadde blitt kjent med på et utested. Ergo: de som dater på nett er tøffere ;)

Utesteder? Hva er det for noen plass å sjekke folk? Hva med på trening, klattring eller på andre sosiale greier. Kunne ikke tenkt meg en værre plass enn byen å møte nye folk. Å møte noen på nettet er ikke modig nei. Gå ut i butikken å finn deg en mann. Da er du tøff.;)

Skrevet

Virker som folk prøver å skjule at de er arbeidsledige. Greit at det ikke er kult, men hva oppnår dere med å skjule det? Da blir damene bare skuffet. 

Hva man oppnår med det? Å treffe jenter naturligvis. Jenter har lett for å avvise arbeidsledige menn uten betenkningstid, uten at jeg sier at det nødvendigvis er noe galt med det, men man kan også gå glipp av en uslipt diamant om man gjør det. Man kan være midlertidig arbeidsledig, eller det kan være andre årsaker til at de er det. Det betyr ikke dermed at de ikke har et ønske eller et behov for å treffe noen, å oppleve kjærlighet, eller å ha sex.

Gjest Silverstream
Skrevet

Utesteder? Hva er det for noen plass å sjekke folk? Hva med på trening, klattring eller på andre sosiale greier. Kunne ikke tenkt meg en værre plass enn byen å møte nye folk. Å møte noen på nettet er ikke modig nei. Gå ut i butikken å finn deg en mann. Da er du tøff. ;)

Du må lese det jeg skrev i kontekst, og ikke bare plukke det ut slik du gjør nå. Da skjønner du hvorfor jeg skrev den siste biten. 

Ellers var byen bare et eksempel jeg tok frem, men du synes vel det er morsommere å argumentere

Skrevet

Mye syke kvinnfolk også der. Jeg er gravid i sjette måned og har 2 barn fra før, men jeg leter etter ny mann.

Anonymous poster hash: 84ae0...2f6

Litt uansvarlig kvinne eller

Skrevet

Sender du også brev i posten i stedet for e-mail?

Alt er raskere og mer effektivt på nettet. Det er rett og slett primitivt å bruke masse tid og penger på å møte damer på byen (hvorav mange er luremus og opptatt) når du kan sveipe gjennom hundrevis av profiler med noen tastetrykk. 

Skrevet

Har møtt flere fra alle stedene du nevner som har vært NAVere uten at det har stått noe om det i profilen. Virker som folk prøver å skjule at de er arbeidsledige. Greit at det ikke er kult, men hva oppnår dere med å skjule det? Da blir damene bare skuffet. 

Har opplevd det samme.Folk som skal skjule ting,og det gjør situasjonen mye verre.Jeg kan takle arbeidsledighet, men ikke løgn.Treffer jeg en grei fyr som uheldigvis er uten jobb,går det greit så lenge han står på og gjør en innsats for å skaffe seg jobb.

• Liker 3
Skrevet

Ja folk som ikke klarer å holde seg borte fra pc/mobil for å treffe andre folk eller bli kjent med nye mennesker, kaller jeg lat og "lost in space". Folk ringer heller til naboen, istedet for å dra over på en kaffe. Hva har skjedd med samfunnet?

Det var ikke snakk om "lat" eller "lost in space", det var snakk om tapere. Altså mener du at en rimelig høy prosentandel av både kvinner og menn i hele verden er tapere, fordi de bruker blant annet Tinder for å finne sex, vennskap eller kjærlighet.

Utrolig gammeldags og merkelig innstilling.

Du tror ikke for alvor at det bare er arbeidsledige, uattraktive og sosialt utilpasse mennesker, også kjent som "tapere", som bruker teknologi for å finne kjærligheten? Isåfall må du være ekstremt trangsynt, og jeg tror det er du som trenger en liten tur ut i den virkelige verden.

• Liker 1
Skrevet

Utesteder? Hva er det for noen plass å sjekke folk? Hva med på trening, klattring eller på andre sosiale greier. Kunne ikke tenkt meg en værre plass enn byen å møte nye folk. Å møte noen på nettet er ikke modig nei. Gå ut i butikken å finn deg en mann. Da er du tøff. ;)

Å snakke med noen som trener og er svett i trøya og teller antall reps? Tror ikke det. Og jenter som blir sjekket opp på treningsstudio syns det er bare kleint.

Klatring? "Hei, jeg ser vi henger og dingler i samme tauet her og det er 20 meter ned. Førstemann, eller? Taperen spanderer en kaffe?" Kanskje ikke det heller.

Og i butikken... det er ingen som tar kontakt i butikken, vel? Av de forslagene du nevnte så er vel den som virker best i forhold til å snakke med noen, men det skjer jo ikke... 

Anonymous poster hash: aaf92...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...