Gjest Unknown Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 (endret) Hei! Jeg spiser ikke lenger noe godteri eller usunt, da jeg får allergisk reaksjon på det meste. Tungen min hovner opp, jeg får blemmer i halsen og på tunga - noe som er veldig vondt. Derfor trenger jeg råd om sunne desserter jeg kan lage meg på lørdagskvelden, som ikke inneholder så mye sukker (da jeg tror det er det jeg reagerer på!) Spiser en del lime kesam med blåbær, elsker det! Endret 30. september 2015 av Unknown
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Nei du reagerer ikke på sukkerAnonymous poster hash: f8a33...f1e 3
Gjest Unknown Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Nei du reagerer ikke på sukkerAnonymous poster hash: f8a33...f1e Var ikke det jeg spurte om Endret 1. oktober 2015 av Unknown
J_9 Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er ikke et helsepersonell, men jeg vet såppas mye om allergiske reaksjoner at jeg ber deg så inderlig om å sjekke dette ut med legen din. Du vet aldri hvor kraftig en slik reaksjon kan være - og du vet ikke en gang hva du reagerer på! Kontakt legen din i morgen, og nei - det er ikke sukker 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Det er nok ikke sukker du reagerer på, og du bør virkelig finne ut hva du er allergisk mot. Anonymous poster hash: 9671c...f07 1
Gjest Unknown Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er ikke et helsepersonell, men jeg vet såppas mye om allergiske reaksjoner at jeg ber deg så inderlig om å sjekke dette ut med legen din. Du vet aldri hvor kraftig en slik reaksjon kan være - og du vet ikke en gang hva du reagerer på! Kontakt legen din i morgen, og nei - det er ikke sukker Skal selvfølgelig ta det opp med legen neste gang jeg er der, men frem til det spiser jeg mat som inneholder lite sukker fordi det kun er sånn mat jeg reagerer på. Kan godt hende det ikke er sukker, men som sagt er det iallefall mat som inneholder mye sukker!
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg opplever noe lignende, bare ikke så ille som du beskriver det, og i mitt tilfelle så er det helt klart sukker jeg reagerer på (min lege er enig også bare så det er sagt) Jeg reagerer ikke slik på andre søtningsmidler som stevia, sukrin osv, så jeg lager mitt eget godter, desserter og kaker Søk på lchf eller lavkarbo + godteri/kake/dessert så får du opp masse forslag Mine favoritter er kanelsnegler (eggfasteoppskrift), panna cotta og en lchf-versjon av Kärleksmums som er en type sjokoladekake
Gjest Unknown Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg opplever noe lignende, bare ikke så ille som du beskriver det, og i mitt tilfelle så er det helt klart sukker jeg reagerer på (min lege er enig også bare så det er sagt) Jeg reagerer ikke slik på andre søtningsmidler som stevia, sukrin osv, så jeg lager mitt eget godter, desserter og kaker Søk på lchf eller lavkarbo + godteri/kake/dessert så får du opp masse forslag Mine favoritter er kanelsnegler (eggfasteoppskrift), panna cotta og en lchf-versjon av Kärleksmums som er en type sjokoladekake Jeg reagerer heller ikke på stevia, faktisk! Tusen takk for tips, skal sjekke det ut
Gjest Unknown Skrevet 1. oktober 2015 #11 Skrevet 1. oktober 2015 Smoothie! Klassiker her i huset, elsker det!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #12 Skrevet 1. oktober 2015 Skal selvfølgelig ta det opp med legen neste gang jeg er der, men frem til det spiser jeg mat som inneholder lite sukker fordi det kun er sånn mat jeg reagerer på. Kan godt hende det ikke er sukker, men som sagt er det iallefall mat som inneholder mye sukker! Du reagerer sannsynligvis på tilsetningsstoffer i godterier, ikke sukker. Sukker står på listen over trygge matvarer mht allergitesting, der er ikke så særlig mye annet som står på den listen. Reagerer du på sukker, så er du helt unik! Tilslørte bondepiker laget fra bunnen av bør du kunne spise. Anonymous poster hash: 4ffef...e27 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #13 Skrevet 1. oktober 2015 Det er ganske mye sukker i kesam lime, så om det er sukker du reagerer på er det rart om det går bra å spise det.Anonymous poster hash: 46130...884
Ralu Skrevet 1. oktober 2015 #14 Skrevet 1. oktober 2015 http://lindastuhaug.blogg.no/1394143224_panna_cotta.html Linda har mange fantastiske oppskrifter. Ta en titt og la deg friste 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #15 Skrevet 1. oktober 2015 Klassiker her i huset, elsker det! Jeg også! Og så kan det varieres i det uendelige Anonymous poster hash: cde60...a08
Purple Diamond Skrevet 1. oktober 2015 #16 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg også! Og så kan det varieres i det uendelige Anonymous poster hash: cde60...a08 Den skulle ikke være anonym
Gjest Unknown Skrevet 1. oktober 2015 #17 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg også! Og så kan det varieres i det uendelige Anonymous poster hash: cde60...a08 Jaa!
Gjest Unknown Skrevet 1. oktober 2015 #18 Skrevet 1. oktober 2015 Det er ganske mye sukker i kesam lime, så om det er sukker du reagerer på er det rart om det går bra å spise det.Anonymous poster hash: 46130...884 Skal vi diskutere hele kvelden hva jeg tåler/ikke, eller skal vi snakke om det jeg spør om?
Gjest Unknown Skrevet 1. oktober 2015 #19 Skrevet 1. oktober 2015 http://lindastuhaug.blogg.no/1394143224_panna_cotta.html Linda har mange fantastiske oppskrifter. Ta en titt og la deg friste Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #20 Skrevet 1. oktober 2015 Skal vi diskutere hele kvelden hva jeg tåler/ikke, eller skal vi snakke om det jeg spør om? Bare ha mobilen klar i tilfelle anafylaktisk sjokk. Anonymous poster hash: 9671c...f07 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå