Gå til innhold

Hadde det ikke hvert for han kunne jeg blitt voldtatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke sida var jeg sur på mamma etter at vi hadde en kjempe krangel, så jeg dro på en fest med noen venninner. På festen ble jeg litt for full og noen gutter la an på meg. Vennene mine fikk meg bort fra ham og sa jeg burde dra hjem. De tilbød å følge meg hjem igjen, men jeg ville gå hjem alene, fordi jeg ikke orka å være med de. De nekta å la meg være, og på en eller annen måte klarte jeg å komme meg bort fra de.  

På vei hjem kom jeg meg uheldigvis, på en mystisk måte, inn i en annen fest. Der fikk jeg litt problemer med noen gutter (menn?), som prøvde å gi meg noe drikke, og klådde på meg. Jeg prøvde å få dem til å slutte, men de ga seg ikke, og en gutt på ca deres alder, kom bort til meg og fikk meg bort fra dem.

Jeg var redd men var for full til å stå imot, men hadde heller ingen andre steder å dra for å komme meg vekk fra de guttene, så jeg bare fulgte han. Han begynte å spørre meg om hvor gammel jeg er, om jeg er alene og hvor jeg bor, også spurte han om han skulle kjøre meg hjem, og da prøvde jeg og komme meg unna. Etter mye om og menn dro han meg nærmest inn i bilen siden. Han satte meg inn i bilen og lukka døra før han satte seg i førersete (jeg skrek og slo, men kom ingen vei). Han begynte deretter å kjøre og jeg sovna i bilen.

Når jeg våkna var jeg i en seng som ikke var min. Jeg ante ikke hvor jeg var. Jeg ble vekka av gutten, mens han rista meg i skulderen. Han sa jeg burde gå å stelle meg og han dytta meg nærmest mot badet. Jeg var litt i en sjokk tilstand, så jeg gjorde som han sa og fiksa meg litt, før jeg deretter gikk tilbake til rommet jeg var i. Han gå meg et glass med vann, og jeg drakk det. Jeg skjønte jeg ikke kunne meg unna så jeg gjorde som han så og nippa til vannglasset. Jeg må ha sovna for jeg våkna av at broren min rista meg og ba meg våkne. Gutten hadde tydeligvis tatt mobilen min og ringt broren min på 18 år (har ikke kode på mobilen)

Broren min kjørte meg hjem og etter dette har jeg ikke kunnet tenke på annet. Broren min sier at hvis jeg vil kan vi gå å snakke med gutten, for han går tydeligvis på samme vgs. som broren min, men jeg vil høre med dere voksne: burde jeg og broren møte denne gutten? (Vi bor i liten by, så har møtt han en del ganger, og er litt kleint)
Jeg er litt redd men føler meg samtidig trygg når jeg ser ham. Det han gjorde var ikke vanlig oppførsel, men han oppførte seg ikke truende eller som en som vil utnytte en ''bevisstløs'' og full jente. Var det denne gutten gjorde overgrep? Han hjalp meg unna i å muligens bli voldtatt, men jeg aner jo ikke om han gjorde meg noe når ejg var bevisstløs?

Håper på seriøse svar! <3 

Hilsen jente på 16!

Anonymous poster hash: fd073...207
Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Prøvde han på noe tidspunkt å ta på deg? Og jo du kan ane om han gjorde noe med deg: var klærne dine på den måten du hadde dem; kjente du noe nedentil? Selvsagt kan han ha strøket deg andre steder, men utifra det du skriver og det faktum at han ringte broren din og først av alt foreslo å kjøre deg hjem, får meg til å tenke at han kun gjorde dette for å hjelpe deg. 

Seriøst svar: Ikke drikk deg møkka dritings, ikke spring vekk fra vennene dine, ikke dra rundt aleine på fester med menn som er mye eldre enn deg. Det er aldri offerets feil at det ble voldtatt, men det er lov å passe litt på seg selv! 

Skrevet

Prøvde han på noe tidspunkt å ta på deg? Og jo du kan ane om han gjorde noe med deg: var klærne dine på den måten du hadde dem; kjente du noe nedentil? Selvsagt kan han ha strøket deg andre steder, men utifra det du skriver og det faktum at han ringte broren din og først av alt foreslo å kjøre deg hjem, får meg til å tenke at han kun gjorde dette for å hjelpe deg. 

Seriøst svar: Ikke drikk deg møkka dritings, ikke spring vekk fra vennene dine, ikke dra rundt aleine på fester med menn som er mye eldre enn deg. Det er aldri offerets feil at det ble voldtatt, men det er lov å passe litt på seg selv! 

Husker ikke helt de små detaljene, men tror kanskje han på et tidspunkt tok meg på armen for å roe meg ned. Følte meg helt vanlig nedtil og klærne var normale tror jeg...

Jo og takk for tipset. Det var faktisk første gangen jeg drakk, men det var den største krangelen jeg har hatt med moren min (så vidt jeg kan huske). Ble litt for mye for meg. Skal aldri drikke så utrolig mye igjen, var helt jævlig. Angrer seff på at jeg ikke gadd å høre på vennene mine, kunne gått ille galt.

Takk for svar!

Anonymous poster hash: fd073...207

Skrevet

Fredrikstad (virker på skrivemåten som at du er derifra) er da ikke så lite.

Uansett: jeg tror du bør bli litt mer moden før du drikker igjen. Du forstår ikke helt konsekvensene av det du gjør og det er ikke bra. Det er ikke rart din mor kjeftet på deg.

Anonymous poster hash: ba310...ec5

• Liker 1
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Det er ikke rart din mor kjeftet på deg.

Anonymous poster hash: ba310...ec5

Moren kjefta på henne, og det var det som gjorde at hun i utgangspunktet ble så drita. Kanskje ho egentlig er en kjempe snill datter, men ting ble for mye for henne, hva vet vel vi?

Til ts, så håper jeg alt går bra med deg. Tviler egentlig litt på at han gjorde deg noe, men man kan aldri vite. Hvis broren din er villig, syns jeg dere kanskje kunne gått å møtt han gutten som hjalp deg og takke han for hjelpen. Og hver så snill å pass på å ikke drikke så utrolig mye igjen. Neste gang kan det ende mye verre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...