AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Jeg flyr fra Trondheim Værnes til Oslo lufthavn neste uke. Er det noen som vet om det er MAC-butikk på Værnes avgang eller Oslo Ankomst? Jeg er ganske sikker på det ikke er på Værnes, men er det på Oslo? Skal kjøpe en ny leppestift, men gidder ikke vente med å kjøpe den hvis den uansett ikke er på taxfreen! Anonymous poster hash: b683b...acf
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Du får vel ikke handle taxfree når du flyr innenlands? Anonymous poster hash: 9deab...b87
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Jeg flyr fra Trondheim Værnes til Oslo lufthavn neste uke. Er det noen som vet om det er MAC-butikk på Værnes avgang eller Oslo Ankomst? Jeg er ganske sikker på det ikke er på Værnes, men er det på Oslo? Skal kjøpe en ny leppestift, men gidder ikke vente med å kjøpe den hvis den uansett ikke er på taxfreen! Anonymous poster hash: b683b...acf Det er ikke utgangspunktet på ankomst i Oslo,men du kan i de fleste tilfeller gå ned i avgangshallen og handle der.Anonymous poster hash: ae550...53e
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Det er Mac på Gardermoen avgang. Eg har kontakta Osl og dei seier at om ein kjem med fly til Gardermoen kan ein gå innom taxfreen. Altså du må gå "transfer"
moncabang Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Det er Mac på Gardermoen avgang. Eg har kontakta Osl og dei seier at om ein kjem med fly til Gardermoen kan ein gå innom taxfreen. Altså du må gå "transfer" Det er vel ikke MAC på Gardermoen lengre? Sluttet de ikke å selge det der for flere år siden?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg ville aldri anbefalt MAC. Bruk heller Chanel sin. Den er mye bedre. Anonymous poster hash: 1b16f...1d8
Mis(s)Understood Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Det er vel ikke MAC på Gardermoen lengre? Sluttet de ikke å selge det der for flere år siden? Dersom de ikke har gjort en 180 graders vending i løpet av den siste måneden så har Heinemann (som nå driver 'Travel value' utsalget på innenriks og Taxfree utsaget på utenriks) stablet opp en stor mengde Mac produkter.
TravelRetailNorway Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Dersom de ikke har gjort en 180 graders vending i løpet av den siste måneden så har Heinemann (som nå driver 'Travel value' utsalget på innenriks og Taxfree utsaget på utenriks) stablet opp en stor mengde Mac produkter. Hei! Det har vi ikke, så det er fortsatt en egen MAC-avdeling på Travel Value Innland. Ha en fin dag. Mvh Haakon Dagestad, Travel Retail Norway
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Det var MAC på taxfree innland då eg reiste frå Gardermoen i august. Tvilar på at dei har endra på det. Det er ikkje så stor utskifting på butikkane på Gardermoen
missdior Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 De har en rimelig stor MAC-avdeling på innenlands avgang på OSL. Kjøpte meg ny leppestift der på mandag faktisk! (Dare You )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå