Gå til innhold

Sure gubber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sveipa igjennom Tinder nå og blir slått av hvor mange menn som ser pissesure ut på bildene. Why? Hvorfor kan de ikke smile litt? Vise hvem de er? Eller tror de at de ser mystiske ut om de ikke smiler? Sikkert 70-80 % gretne fyrer på Tinder jo. Og resterende en muskeltyper i baris. Spar meg. Tror ikke Tinder er noe for meg :P

Anonymous poster hash: 7c66b...d80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du fra et litt mindre sted? Da er tinder meningsløst.

+ om de smiler, så ville du vel laget en tråd som gikk på hvor creepy alle så ut på tinder som smiler sleskt.

Anonymous poster hash: c2167...328
  • Liker 3
Skrevet

Haha. Nei de få mannfolka som smiler går til høyre ;) bor rett utenfor Oslo med tett befolkning. Så utvalget er stort.

Skrevet

Kanskje de har nedovermunn som gjør at de ser sure ut?

Du får si noe morsomt, så smiler de nok :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Kanskje de har nedovermunn som gjør at de ser sure ut?

Du får si noe morsomt, så smiler de nok :Nikke:

Orker ikke engang å sjekke de nøye nok til at de går til høyre. Synd for det er sikkert bra menn blant disse furtegutta. Men med det uttrykket så tiltaler de meg ikke nok til at jeg gidder.

Skrevet (endret)

Det er jo dine preferanser, er ikke alle som er på tinder for å gjøre deg til lags.  Uansett, jeg smiler, men ikke sånn brett fjolsesmil. Jeg har samme smil(og blikk) som Mona Lisa, tidløst, litt mystisk  og godkjent av da Vinci

Endret av Summers
  • Liker 4
Skrevet

Det ble visstnok gjort en undersøkelse der det viste seg at menn som ikke smilte på bilder ble regnet for å være mer attraktive for kvinnene i undersøkelsen. Forklaringen var at menn som så alvorlige ut virket mer seriøse og ansvarsfulle - altså en som man kunne tenke seg stifte familie med.

For kvinner var det helt omvendt, mennene i undersøkelsen syntes at kvinnene som smilte var de desidert mest attraktive.

Imidlertid tror jeg denne undersøkelsen var nokså lokal, jeg tror det varierer en del mellom f.eks ulike kulturer hva folk finner attraktivt.

Jeg kan godt synes at menn som smiler på bilder er tiltrekkende, men det kommer litt an på smilet også (om han smiler sleskt eller falskt, eller om han ser glad og imøtekommende ut etc).

• Liker 3
Skrevet

Er du fra et litt mindre sted? Da er tinder meningsløst.

+ om de smiler, så ville du vel laget en tråd som gikk på hvor creepy alle så ut på tinder som smiler sleskt.

Anonymous poster hash: c2167...328

hahaha

Anonymous poster hash: 62604...8e5

• Liker 1
Skrevet

Det ble visstnok gjort en undersøkelse der det viste seg at menn som ikke smilte på bilder ble regnet for å være mer attraktive for kvinnene i undersøkelsen. Forklaringen var at menn som så alvorlige ut virket mer seriøse og ansvarsfulle - altså en som man kunne tenke seg stifte familie med.

For kvinner var det helt omvendt, mennene i undersøkelsen syntes at kvinnene som smilte var de desidert mest attraktive.

Imidlertid tror jeg denne undersøkelsen var nokså lokal, jeg tror det varierer en del mellom f.eks ulike kulturer hva folk finner attraktivt.

Jeg kan godt synes at menn som smiler på bilder er tiltrekkende, men det kommer litt an på smilet også (om han smiler sleskt eller falskt, eller om han ser glad og imøtekommende ut etc).

Og det er vel cluet. Jeg vil ikke ha en seriøs familiefar. Jeg vil ha en leken fyr som vil leve livet og oppdage all verdens bortgjemte plasser og som tør å kaste seg utfor bratte fjellsider.

Men om andre damer vil ha de alvorlige og kjedelige mennene, så versågod.

Skrevet

Ja.. enten er de dritsure eller så står de å flekser i speil, eller så har de en dame på bildet med seg...

Seriøst...?

Skrevet

Enkelte av oss ser jo ganske fjollete ut når vi prøver å smile.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...