Gå til innhold

Ørjan Burøe - komikerfruemann, blogger og komiker

minimymlen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

39 minutter siden, Anna ~ skrev:

Ja, det er nytt med motormouth.

Ja det er Erland Bakke  som driver det....en skrue i bransjen og flere har brutt samarbeidet med han. Undrer meg over at folk vil ta i Ørjan nå

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det skjer så mye mer rundt Ørjan enn det vi allerede har sett. Han føler seg sikkert uskyldig og misforstått. Han har nok allerede begynt å se fremover🤷🏻‍♀️ Fått ny samarbeidspartner og nye persienner. 

Endret av Liselotte
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Liselotte skrev:

Jeg tror ikke det skjer så mye mer rundt Ørjan enn det vi allerede har sett. Han føler seg sikkert uskyldig og misforstått. Han har nok allerede begynt å se fremover🤷🏻‍♀️ Fått ny samarbeidspartner og nye persienner. 

Enig. Marna støtter han fortsatt, er persienner både her og der. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skribent
15 minutter siden, Kollontaj skrev:

Enig. Marna støtter han fortsatt, er persienner både her og der. 

Det heter blendingsgardiner :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kvalmt hvordan de tjener penger på barna på sosiale medier. Ikke rart Antonsen klikka av den reklamen hvor barna var med. Men som jeg har sagt tidligere; jo færre følgere jo færre sponsere vil de få. De får ikke ett eneste klikk av meg mer  

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumassistent

Tråden er ryddet for ryktespredning, spekulasjoner, personangrep og materiale med opphavsrett, samt svar til dette. Enkelte sitater er blitt stående når de er sitert på nytt, hvis de i seg selv ikke er regelbrudd. Gjør oppmerksom på at ryktespredning, uansett om det kommer fra podcaster, twittermeldinger eller lignende, fremdeles er å regne som ryktespredning, uavhengig av hvem som har publisert dem. Blogginnlegg som er slettet og siden gjengitt i sin helhet andre steder er brudd på opphavsrett. 

Denne tråden er blitt ryddet gjentatte ganger, og stenges derfor.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...