AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Kan man spise en pizza som har stått ute av fryseren i rom temperatur nesten en hel dag inni emballasjen? Glemte å sette den inn etter jeg kjøpte den, a den i frysen etterpå og der har den ligget i noen uker, men kjæresten min sa at han hadde gjort det samme en gang og spiste den,men ble dårlig å spydde. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 4033c...605
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Ser den dårlig ut? Lukter den dårlig? Om nei på begge disse, smaker den dårlig? Om svaret er nei på alle disse 3 så går det nok bra å spise den Anonymous poster hash: 35a0c...546 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Kan jo ikke lukte så mye siden den er inni emballasjen og har ligget i frysen. Men jeg kunne jo ha stekt den og så luktet på den? haha... Tenker at det sikkert vil ha kommet noen bakterier når den lå der så lenge, men de vil vel uansett ha dødd i frysen..? Anonymous poster hash: 4033c...605
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Tenker at det ikke er så lurt å fryse helt tint mat. Men så lenge den lukter normalt etter at du har stekt den, så går det nok fint Anonymous poster hash: 4833f...ea1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Hadde spist den uten å nøle. Den smaker nok bare enda litt verre enn den hadde gjort om du hadde behandlet den "perfekt". Anonymous poster hash: 027f9...45b 1
Charmander Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Dette gikk ned på høykant når jeg studerte... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå