Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller når man kanskje kan være gravid hvis man har vært superheldig denne måneden :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda. Har heldigvis ikke tenkt å ta den i korsryggen (da ser jo ikke jeg den :lol: )

Gjest Løvemamma, ulogget
Skrevet

Nei, det er ikke farlig å tatovere seg som gravid, men det er heller ikke å anbefale.

Det er ikke akkurat forsket på emnet og jeg kan bare gjengi hva tatovører har sagt til meg.

De fleste foretrekker ikke å tatovere, sånn i tilfelle, men den allmenne praksisen om at man ikke skal gjøre det eksisterer ikke lenger.

Jeg har selv tatovert meg to ganger mens gravid og to ganger mens jeg ammet.

Det var mye mer smertefullt å tatovere meg mens jeg var gravid.

Den siste gangen jeg tatoverte meg, fikk jeg en ganske stor reaksjon. Beinet hovnet opp, var hardt og rødt og jeg kunne nesten ikke gå på to dager. første gangen derimot, merket jeg ingenting, bortsett fra som sagt, at det var mer vondt.

Om du kan, vil jeg anbefale å vente, men det er ikke farlig for deg eller foster, selv om det kan skape ubehag.

Gjest motorrypa
Skrevet

det er vel ikke farlig å tattovere seg når man er gravid. men enhver tattovør med respekt for seg sjøl å yrket tattoverer ikke en person som er gravid eller ammer :briller:

Skrevet

Takk for svar. Jeg er bare kommet til prøvefasen skjønner dere, så jeg vil jo kanskje ikke vite om jeg er gravid når jeg bestiller time. Får time det til mensen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...