AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg har etter mange år med sykdom hvor jeg falt ut av skolen, veldig få venner igjen. Men jeg har da noen venner. Problemet er at jeg sitter veldig mye alene. Har ingen å feire nyttårsaften med, dra på ferie med, feire bursdagen med og sitter som regel alene hver helg. De få gangene jeg skal på cafe, shoppe, trene eller lignende med en venninne tenker jeg alltid ut hva jeg skal lyve om at jeg gjorde i helgen, hvem jeg skal lyve om at jeg feiret nyttårsaften med osv.. Jeg er så utrolig sliten av dette. Vet ikke om de tror på meg, eller skjønner at jeg lyver. Hva skal man si istedenfor å lyve? Har jo lyst til å beholde de få vennene jeg har igjen, men jeg strever så utrolig mye med hva jeg skal si til enhver til og legger veldig mye energi i dette.. Tar på meg sminke, kler meg pent og setter på en måte på "masken". Jeg vil jo ikke si at jeg ikke har noen å være med i ferier, høytider, bursdager, 17mai osv, men samtidig er jeg så sliten av å streve sånn at jeg ofte har lyst til å avlyse møter.. What to do? Anonymous poster hash: 7bc4b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Del Skrevet 30. september 2015 Hei TS Skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg hadde mange venner, men plutselig var det en del av dem som flyttet. Kjente også at vi vokste litt fra hverandre, siden de felles interessene som egentlig limte oss sammen ikke ble så interessant lengre. Har fortsatt noen venninner som jeg har kontakt med. Men jeg kjenner veldig på at ting ikke er som før. I det siste har min beste venninne tatt veldig lite initiativ. Hun er veldig snill og vi har det alltid hyggelig. Men jeg må alltid være den som spør, den som planlegger og fremstår som "prosjektleder" i vennskapet. Er veldig bevisst på at jeg ønsker en forandring. Planen min er å gjøre ting som gjør meg glad, finne nye aktiviteter og forhåpentligvis møter flere nye mennesker som ønsker å bli mer kjent med meg. Har en bekjent som alltid spør og graver om privatlivet mitt og det blir liksom aldri spennende nok uansett va jeg svarer. Så jeg vet at sånt er urolig irriterende. Men jeg tror det er mange som lyver og pynter på sannheten uansett. Mange spør fordi de egentlig har lyst til at du skal returnere spørsmålet slik at de kan snakke om seg selv. Noen spør bare for å ha noe å starte en samtale med, uten at de nødvendigvis ønsker å kryssforhøre deg. Anonymous poster hash: f4fac...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Del Skrevet 30. september 2015 Samme situasjon her.... Og som deg lager historier for å virke mer normal og sosial enn jeg er.... Anonymous poster hash: 17a04...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Del Skrevet 30. september 2015 Ikke lurt å lyve. Det er sannsynligvis lett gjennomskuelig, og folk kan lure på om du tror at de er dumme. Har du alltid masse liksom-planer blir du jo aldri med på noe virkelige folk driver med da... Anonymous poster hash: ff21e...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Del Skrevet 30. september 2015 Ikke lurt å lyve. Det er sannsynligvis lett gjennomskuelig, og folk kan lure på om du tror at de er dumme. Har du alltid masse liksom-planer blir du jo aldri med på noe virkelige folk driver med da... Anonymous poster hash: ff21e...e4c Så skal jeg heller si at ejg sitter alene på bursdagen min, på nyttårsaften, på 17mai osv når jeg blir spurt hva jeg har gjort? Jeg blir alltid med på ting de spør om, og tar masse initiativ til å finne på ting selv. Er ikke sånn at jeg sier jeg har masse planer fremover, men når ejg blir spurt hva jeg gjorde på dager hvor det er forventet at man feiret osv så er det for flaut/sårt å si at jeg ikke hadde noen å være med.. TsAnonymous poster hash: 7bc4b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #6 Del Skrevet 30. september 2015 Hei TS :)Skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg hadde mange venner, men plutselig var det en del av dem som flyttet. Kjente også at vi vokste litt fra hverandre, siden de felles interessene som egentlig limte oss sammen ikke ble så interessant lengre. Har fortsatt noen venninner som jeg har kontakt med. Men jeg kjenner veldig på at ting ikke er som før. I det siste har min beste venninne tatt veldig lite initiativ. Hun er veldig snill og vi har det alltid hyggelig. Men jeg må alltid være den som spør, den som planlegger og fremstår som "prosjektleder" i vennskapet. Er veldig bevisst på at jeg ønsker en forandring. Planen min er å gjøre ting som gjør meg glad, finne nye aktiviteter og forhåpentligvis møter flere nye mennesker som ønsker å bli mer kjent med meg. Har en bekjent som alltid spør og graver om privatlivet mitt og det blir liksom aldri spennende nok uansett va jeg svarer. Så jeg vet at sånt er urolig irriterende. Men jeg tror det er mange som lyver og pynter på sannheten uansett. Mange spør fordi de egentlig har lyst til at du skal returnere spørsmålet slik at de kan snakke om seg selv. Noen spør bare for å ha noe å starte en samtale med, uten at de nødvendigvis ønsker å kryssforhøre deg. Anonymous poster hash: f4fac...a29 Tusen takk for fint svar. Hva slags aktiviteter har du tenkt å begynne med? tsAnonymous poster hash: 7bc4b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #7 Del Skrevet 30. september 2015 Samme situasjon her.... Og som deg lager historier for å virke mer normal og sosial enn jeg er.... Anonymous poster hash: 17a04...ae6 Ikke sant Det er slitsomt .. TsAnonymous poster hash: 7bc4b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 30. september 2015 #8 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg synes vi skal lage vår egen vennegjeng.. Vi som er lei av å late som alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #9 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg synes vi skal lage vår egen vennegjeng.. Vi som er lei av å late som alt mulig Er med på den! TsAnonymous poster hash: 7bc4b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 30. september 2015 #10 Del Skrevet 30. september 2015 Da vi slutte å være anynome. Gjerne sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. september 2015 #11 Del Skrevet 30. september 2015 Dang. Du har nesten samme navn som meg. Trodde først det var meg men så kom jeg på at hey. Det er første gang jeg er innom denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 30. september 2015 #12 Del Skrevet 30. september 2015 Åh... da jeg så navnet ditt, ble jeg litt betenkt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #13 Del Skrevet 30. september 2015 Da vi slutte å være anynome. Gjerne sende pm Det kan jeg gjøre hvor bor du da? Og hvor gammel er du? tsAnonymous poster hash: 7bc4b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 30. september 2015 #14 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg har etter mange år med sykdom hvor jeg falt ut av skolen, veldig få venner igjen. Men jeg har da noen venner. Problemet er at jeg sitter veldig mye alene. Har ingen å feire nyttårsaften med, dra på ferie med, feire bursdagen med og sitter som regel alene hver helg. De få gangene jeg skal på cafe, shoppe, trene eller lignende med en venninne tenker jeg alltid ut hva jeg skal lyve om at jeg gjorde i helgen, hvem jeg skal lyve om at jeg feiret nyttårsaften med osv.. Jeg er så utrolig sliten av dette. Vet ikke om de tror på meg, eller skjønner at jeg lyver. Hva skal man si istedenfor å lyve? Har jo lyst til å beholde de få vennene jeg har igjen, men jeg strever så utrolig mye med hva jeg skal si til enhver til og legger veldig mye energi i dette.. Tar på meg sminke, kler meg pent og setter på en måte på "masken". Jeg vil jo ikke si at jeg ikke har noen å være med i ferier, høytider, bursdager, 17mai osv, men samtidig er jeg så sliten av å streve sånn at jeg ofte har lyst til å avlyse møter.. What to do? Anonymous poster hash: 7bc4b...6c4 Hei! Om du vil så kan du komme hit på nyttårsaften, så har du noe å fortelle om Har du overveid å være ærlig med dem om at du ikke har så stort nettverk for tiden? På den måten hadde du sluppet å late som hele tiden, og du kunne tatt av maska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 30. september 2015 #15 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg bor i Oslo og er 32 år. Hva med deg? Send mld dem så vil, så lager vi vår egen gjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. september 2015 #16 Del Skrevet 30. september 2015 Hei! Om du vil så kan du komme hit på nyttårsaften, så har du noe å fortelle om Har du overveid å være ærlig med dem om at du ikke har så stort nettverk for tiden? På den måten hadde du sluppet å late som hele tiden, og du kunne tatt av maska. Tenker det samme. Om de er gode venner så vil de forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #17 Del Skrevet 30. september 2015 Hei! Om du vil så kan du komme hit på nyttårsaften, så har du noe å fortelle om Har du overveid å være ærlig med dem om at du ikke har så stort nettverk for tiden? På den måten hadde du sluppet å late som hele tiden, og du kunne tatt av maska. Det var snilt Ja, jeg vurderer det, men samtidig er det så sårt Føler også det er veldig tabu.. Vet ikke hvordan de reagerer? Men å streve sånn hele tiden en jo egentlig ingen løsning. TsAnonymous poster hash: 7bc4b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #18 Del Skrevet 30. september 2015 Tenker det samme. Om de er gode venner så vil de forstå. Er bare redd. Tenk om de kommer til å se på med som en utstøtt taper? Hvordan ville du reagert? TsAnonymous poster hash: 7bc4b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #19 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg bor i Oslo og er 32 år. Hva med deg? Send mld dem så vil, så lager vi vår egen gjeng I tjueårene, bor også i Oslo tsAnonymous poster hash: 7bc4b...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 30. september 2015 #20 Del Skrevet 30. september 2015 Kan du ikke feire nyttår etc, med de vennene du har? jeg har selv ganske lite nettverk og vet hvor sårt det er...hadde en kjempe god venninne, og jeg vsr alltid med henne og hennes venner ut. Men så begynte hun desverre med stoff, og da mistet vi kontakten.. har nå 3 venninner,men 2 av de er søskenbarna mine. Jeg vet hvor dritt det føles. Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå