AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Jeg har liggende Sobril i 10 mg og 25 mg her, til bruk ved store søvnvansker og/ eller store smerter i generell muskulatur. Nå har jeg sinnsyke, ekstreme, vanvittige smerter i en skulder, og har lyst til å hive innpå hele boksen med 25 mg. Det skal jeg selvsagt ikke. Men hvor mye kan jeg ta mot de temmelig akutte syke smertene i skulderen, som en sånn engangsrunde nå i kveld ? Våknet med litt murring som har tatt seg opp noe sinnsykt ila dagen, klarte ikke kjøre bil istad engang, enda jeg har automat. Nå klarer jeg ikke sette strikk i håret, ta av meg klærne, skjære en brødskive ... Jeg har tatt to 10 mg med en times mellomrom, det har ikke hjulpet i det hele tatt. Please hjelp meg, kloke sjeler <3 Og tusen takk til mannen min som skriver dette for meg *hjertehjerte* Anonymous poster hash: e171e...72e 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Rapportert!Anonymous poster hash: 4fee7...380 2
skruf Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Hvis mannen din skriver ut resept til deg så er han sikkert lege og kan forskrive riktig dosering i samme slengen (vær obs på at han kan miste lisensen på dette, da leger ikke har lov til å skrive ut sånt medikament til nær familie). Forøverig så er tråden rapportert fra meg også. 2
Djungelvrål Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Sobril er ikke et smertestillende medikament. Uansett, rapportert. 3
Stiani Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Ville vell prøvd å kombinere med paracet istedet for å øke dosen. Sobril er ikke et idielt smertepreparat.
skruf Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 (endret) Sobril er ikke et smertestillende medikament. Uansett, rapportert. Det er ikke smertestillende i seg selv, men det er muskelavslappende, noe som igjen kan redusere muskelsmerter Endret 30. september 2015 av skruf
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Whattahell? Rapportert? Hva har jeg gjort galt? Da jeg skrev at mannen min skriver dette for meg mente jeg at han skriver dette innlegget, for jeg har som jeg poengterte en komplett ubrukelig arm!! Mannen min er snekker, lissom. Anonymous poster hash: e171e...72e 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Jeg har liggende Sobril i 10 mg og 25 mg her, til bruk ved store søvnvansker og/ eller store smerter i generell muskulatur. Nå har jeg sinnsyke, ekstreme, vanvittige smerter i en skulder, og har lyst til å hive innpå hele boksen med 25 mg. Det skal jeg selvsagt ikke. Men hvor mye kan jeg ta mot de temmelig akutte syke smertene i skulderen, som en sånn engangsrunde nå i kveld ? Våknet med litt murring som har tatt seg opp noe sinnsykt ila dagen, klarte ikke kjøre bil istad engang, enda jeg har automat. Nå klarer jeg ikke sette strikk i håret, ta av meg klærne, skjære en brødskive ... Jeg har tatt to 10 mg med en times mellomrom, det har ikke hjulpet i det hele tatt. Please hjelp meg, kloke sjeler <3 Og tusen takk til mannen min som skriver dette for meg *hjertehjerte* Anonymous poster hash: e171e...72e Sobril er et beroligende middel brukt mot angst... Anonymous poster hash: f7e8f...91c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Whattahell? Rapportert? Hva har jeg gjort galt? Da jeg skrev at mannen min skriver dette for meg mente jeg at han skriver dette innlegget, for jeg har som jeg poengterte en komplett ubrukelig arm!! Mannen min er snekker, lissom. Anonymous poster hash: e171e...72e Rapporter! Anonymous poster hash: c2f77...8b3 1
skruf Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 Ups, jeg leste feil i farta, beklager. Leste en gang til nå og da ser jeg at du har skrevet "skriver dette for meg". Uansett: spm om dosering av medikamenter er ikke tillatt på kropp&helse. Er du usikker på hvor mye du kan ta så ring f.eks legevakt nå i kveld, evt du dropper å ta mere nå og ringer fastlegen din i morgen. Du bør ta sm.still medisiner som paracet eller ibux. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #12 Skrevet 30. september 2015 Sobril er et beroligende middel brukt mot angst... Anonymous poster hash: f7e8f...91c - og et preparat som skrives ut mot søvnvansker og / eller muskelsmerter. I alle fall er det det jeg har fått det for - av FASTLEGEN min, ikke av snekkermannen min - som sitter her og skriver direkte ditat for meg. Anonymous poster hash: e171e...72e
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #13 Skrevet 30. september 2015 Ups, jeg leste feil i farta, beklager. Leste en gang til nå og da ser jeg at du har skrevet "skriver dette for meg". Uansett: spm om dosering av medikamenter er ikke tillatt på kropp&helse. Er du usikker på hvor mye du kan ta så ring f.eks legevakt nå i kveld, evt du dropper å ta mere nå og ringer fastlegen din i morgen. Du bør ta sm.still medisiner som paracet eller ibux. Har tatt seks x 600 mg ibux i dag, absolutt ikke noe hjelper. Jeg blir gal her. Anonymous poster hash: e171e...72e
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #14 Skrevet 30. september 2015 Du burde fått utskrevet paralgin forte. Det hjelper mot smerter og gjør deg døsig. Legen din må være fullstendig inkompetent. Du har tatt for mye ibux og sobril. Vær forsiktig med B-preparater, som Sobril (og Paralgin Forte), de er vanedannende. Anonymous poster hash: 33f29...900
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #15 Skrevet 30. september 2015 Sobril hjelper ikke på smerter.Anonymous poster hash: 60725...094 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #16 Skrevet 30. september 2015 Men det hjelper deg å slappe avAnonymous poster hash: 60725...094
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #17 Skrevet 30. september 2015 Paracet og fysiterapi kan være en mer effektiv smertelindring. God bedring.Anonymous poster hash: 3be5a...868 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #18 Skrevet 30. september 2015 Du burde fått utskrevet paralgin forte. Det hjelper mot smerter og gjør deg døsig. Legen din må være fullstendig inkompetent. Du har tatt for mye ibux og sobril. Vær forsiktig med B-preparater, som Sobril (og Paralgin Forte), de er vanedannende. Anonymous poster hash: 33f29...900 Paralgin forte har jeg null effekt av, kan spise tyve uten å merke noe som helst. Sobril hjelper ikke på smerter.Anonymous poster hash: 60725...094 Ehm jo. Det funker som regel supert på mine smerter. Paracet og fysiterapi kan være en mer effektiv smertelindring. God bedring.Anonymous poster hash: 3be5a...868 Paracett? Tror jeg er langt forbi det stadiet. Fyseoperapi hjelper kanskje, men ikke i kveld. Poenget her hvar hvordan jeg skal komme meg gjennom kvelden og natta. Anonymous poster hash: e171e...72e
skruf Skrevet 30. september 2015 #19 Skrevet 30. september 2015 Paralgin forte har jeg null effekt av, kan spise tyve uten å merke noe som helst. Ehm jo. Det funker som regel supert på mine smerter. Paracett? Tror jeg er langt forbi det stadiet. Fyseoperapi hjelper kanskje, men ikke i kveld. Poenget her hvar hvordan jeg skal komme meg gjennom kvelden og natta. Anonymous poster hash: e171e...72e Så ring legevakt og forhøre deg der, de kan gi deg et sikkert svar.
missuvillig Skrevet 30. september 2015 #20 Skrevet 30. september 2015 Kan noen forklare meg hvorfor dette innlegget ble rapportert?
Fremhevede innlegg