AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Lurer litt ang. kreatin. Er dette noe som fungerer om jeg trener styrke 3 ganger i uka? Noen som har prøvd, og evt hvordan har det hjulpet/ikke hjulpet?Anonymous poster hash: 4ea3c...540
Charmander Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 (endret) Det hjelper litt for det binder litt mer vann i musklene for bedre restitusjon, jeg har vært av og på og det er ande supplementer jeg heller ville prioritert og bruker ikke kreatin nå. Omega 3-6-9 (Udos Choice) Multivitaminer Protein Pulver BCAA som kan blandes med vann som du sipper mens du trene, dette merker jeg hjelper ganske mye på at musklene har litt mer utholdenhet. Endret 30. september 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Det hjelper litt for det binder litt mer vann i musklene for bedre restitusjon, jeg har vært av og på og det er ande supplementer jeg heller ville prioritert og bruker ikke kreatin nå. Omega 3-6-9 (Udos Choice) Multivitaminer Protein Pulver BCAA som kan blandes med vann som du sipper mens du trene, dette merker jeg hjelper ganske mye på at musklene har litt mer utholdenhet. Takk! Jeg ønsker å bruke noe som jeg ikke legger på meg av. Å få større muskler er selvsagt greit, men vegrer meg litt for f.eks. proteinpulver...Anonymous poster hash: 4ea3c...540
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Takk! Jeg ønsker å bruke noe som jeg ikke legger på meg av. Å få større muskler er selvsagt greit, men vegrer meg litt for f.eks. proteinpulver...Anonymous poster hash: 4ea3c...540 Det heter å endre kroppssammensetning ..hvorfor vegrer du deg for proteinpulver ? Kreatin binder vann noe som gjør at du nok blir en 2-3kg tyngre over tid. Det har ingen long-lasting effekt og stiumulerer\utvikler ikke muskelcellene slik at du får noe igjen for det over tid. Så ikke kast bort pengene på det. Anonymous poster hash: bec58...733
Charmander Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Takk! Jeg ønsker å bruke noe som jeg ikke legger på meg av. Å få større muskler er selvsagt greit, men vegrer meg litt for f.eks. proteinpulver...Anonymous poster hash: 4ea3c...540 Det er ingen nødvendighet om du spiser veldig bra!
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg syntes ikke kreatin hadde noen effekt i det hele tatt, så jeg kommer ikke til å kjøpe nytt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Tror jeg dropper både kreatin og proteinpulver, jeg. Satser på å få i meg bra mat i stedet Anonymous poster hash: 4ea3c...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå