AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Fuck deg. Her sitter jeg å spiser nudler for 3kr på ica, fordi jeg er ærlig og faktisk betaler for buss! 38kr koster det meg, 38kr vær vei. Der kommer du, jeg ser hvordan du følger med på busssjåføren. Jeg så hvordan du løftet opp mobilen, for å late som at du tok t-kortet opp mot sensoren. Jeg så hvordan du smilte så lurt i det du gikk å satt deg. Jeg håper en måse bæsjet i hodet ditt! For det hadde du fortjent!! Det er ikke synd på meg, jeg får penger i morgen. Men du, jeg håper frøken Karma kommer og biter deg i ræva!! Anonymous poster hash: 53a4c...8cb 7
maskineple Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 (endret) Ja, dumme folk som sniker seg på bussen! Jeg håper du mister mobilen din i toalettet! Så tenker du deg om 2 ganger før du sniker på bussen! Er enig med TS! Endret 30. september 2015 av maskineple 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Hvorfor i alle dager ga du ikke beskjed til bussjåføren? Allikevel, passasjeren kan ha betalt billetten via mobil app Anonymous poster hash: 78d11...c73 2
Gjest gjestvest Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Hvordan fikk du laget deg nudler på Ica?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 I Bergen (og sikkert andre steder) kan du kjøpe billett på mobilen, trenger ikke aktiveres på bussen. Du vet ikke hva andre har betalt og ikke, skaff deg heller mer jobb hvis du klager over dårlig råd. Evt ta beina fatt. Anonymous poster hash: 6e960...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 La folk snike, det er smart måte og spare penger på. Vet en som har sneket i 8 år. Tjent masse på dette, kjøpt seg leilighet for alt han har spart.Anonymous poster hash: ba9a1...c8d 1
Gjest Evans Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 La folk snike, det er smart måte og spare penger på. Vet en som har sneket i 8 år. Tjent masse på dette, kjøpt seg leilighet for alt han har spart.Anonymous poster hash: ba9a1...c8d Ja, kjemefint for de som sniker og ikke blir tatt. Ikke fullt så fint for de som faktisk betaler, og må betale mer fordi andre benytter seg gratis av det andre påkoster.
Tvist Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 La folk snike, det er smart måte og spare penger på. Vet en som har sneket i 8 år. Tjent masse på dette, kjøpt seg leilighet for alt han har spart.Anonymous poster hash: ba9a1...c8d Han har ikke tjent penger på det, han har spart. Og stjålet fra fellesskapet. Men tviler på at det han har spart på å ikke betale på bussen er nok til å kjøpe seg en leilighet. 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Ikke vær så skinnhellige nå. Er bare penger.Anonymous poster hash: ba9a1...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Hvorfor i alle dager ga du ikke beskjed til bussjåføren? Allikevel, passasjeren kan ha betalt billetten via mobil app Anonymous poster hash: 78d11...c73 Fordi jeg er feig som faen og livredd for å få kjeft. Tenkt å si ifra i det jeg gikk ut, men fyren gikk rett bak meg så da feiget jeg ut. Dersom du bruker mobil (noe jeg gjør selv, bruker appen) så må du vise denne til bussjåføren, da slår de inn noe når du viser den. Midtdøren er for dem med t:kort, da behøver du ikke å gå innom bussjåføren, det er en egen maskin der. Har sett flere som har prøvd å snike der, også har bussjåføren ropt "EY du betalte ikke!". Også går de frem i bussen og betaler kontant eller med mobil. Denne fyren løftet opp mobilen mot t:kort leseren som om at han betalte. Folk bruker å ha t:kortet i dekselet, på lik linje som bankkort. Du behøver ikke å ta den utav lommeboken eller dekselet for å lese den av. Jeg brukte å ta hele lommeboken opp mot sensoren og det gikk helt fint, så lenge du ikke har 20 kort som sperrer for da Jeg satt forrest og så da rett mot maskinen. Han tok baksiden av mobilen som om han skulle betale. Han hadde vanlig bumper deksel, ikke kortholder. Og maskinen peip ikke eller viste at et kort ble registrert. Hvordan fikk du laget deg nudler på Ica? Nudlene koster 3kr på ica. Men jeg lider ikke altså, hadde kyllingfilet i fryseren så middagen ble god Var bare for å poengtere at selv om at jeg har lite penger akkurat nå, så snylter jeg ikke og sniker meg gratis på bussen. ts Anonymous poster hash: 53a4c...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 La folk snike, det er smart måte og spare penger på. Vet en som har sneket i 8 år. Tjent masse på dette, kjøpt seg leilighet for alt han har spart.Anonymous poster hash: ba9a1...c8d Brb skal bare løpe over til Ica og hente meg en god saftig biff. Har løse bukser og aluminiumfolie klar. Er det greit at jeg går å henter den biffen? Det er jo en "smart måte å spare penger på". ts Anonymous poster hash: 53a4c...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #12 Skrevet 30. september 2015 I Bergen (og sikkert andre steder) kan du kjøpe billett på mobilen, trenger ikke aktiveres på bussen. Du vet ikke hva andre har betalt og ikke, skaff deg heller mer jobb hvis du klager over dårlig råd. Evt ta beina fatt. Anonymous poster hash: 6e960...a8c Vi har også mobil, både app og sms tjeneste. Men, du må vise denne til bussjåføren. Du får ikke bare gå på, også sitt der gratis helt til en kontrollør kommer. Også vips så har du betalt, det er ikke slik det fungerer. Vet om flere som har gått på den. Sneket seg inn, også aktivert billetten i det kontrollørne kommer inn på bussen, de er ikke dumme. De ser jo at billetten ble kjøpt for 1 min siden, og når de da ikke så at du faktisk gikk inn på bussen samtidig som dem, da vet de at du snek og prøvde å stjele. Noen får advarsel, og hvis det skjer igjen (de sjekker ID) så får du bot. Men mange får bot med en gang. For når de da snek seg på en gang, så hadde de garantert gjort det før også. Kommer an på hvor mange ganger du blir tatt, og om kontrolløren er snill eller ei. ts Anonymous poster hash: 53a4c...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #13 Skrevet 30. september 2015 Brb skal bare løpe over til Ica og hente meg en god saftig biff. Har løse bukser og aluminiumfolie klar. Er det greit at jeg går å henter den biffen? Det er jo en "smart måte å spare penger på". ts Anonymous poster hash: 53a4c...8cb Ah, tenker at du skal være glad for at du ikke har større problemer. Tenk, at en person som sniker på bussen kan irritere deg så mye. Takk skal du ha, ble litt takknemlig for at jeg ikke er så bitter som det du er Du satt ting i perspektiv for meg. Anonymous poster hash: 7af0f...46a 3
Gjest gjestvest Skrevet 30. september 2015 #15 Skrevet 30. september 2015 Nudlene koster 3kr på ica. ts Anonymous poster hash: 53a4c...8cb Aha. fra Ica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå