Gå til innhold

Korthår for de som er rund i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt langt hår. Før var det ganske tykt, men på grunn av jern og vitamin mangel så har det blitt ganske tynt. 

Jeg har også naturlige krøller. 

Er overvektig og har et ganske rundt ansikt. 

Er nå dritt lei langt hår. Jeg har det alltid oppe i en dott, om natten fletter jeg det. Dette gjør at håret har blitt ganske slitt og dødt. 

Har alltid hatt langt hår, bortsett fra på barneskolen. Da bestemt mamma og jeg hadde skulderlangt fra 1-7 klasse. 

Etter det ville jeg ha langt. Grunnen til at jeg ikke fikk ha langthår var på grunn av krøllene, ble store floker, masse tårer og krangling om børsting av hår. Nå er krøllene mer bølger og noen få krøller hvis jeg sovner uten å flette håret. 

Men, selv om at jeg tenker på å spare til langt hår, så har jeg det alltid opp. Fordi det blir i veien, hår over alt, ser bustete og stygt ut, og er bare irriterende. Nå er jeg lei av å alltid må bruke hårstrikk og vil prøve en kort hårfrisyre. 

Tenker noe som dette: http://www.glamorhairstyles.com/wp-content/uploads/2015/06/Short-Hairstyles-For-Round-Faces-2015-2-300x400.jpg

Krøllene mine blir litt mer krøllete enn det der. Men en rask runde med glattetang så blir håret slik som det, altså hvis jeg bruker svak varme og går raskt over for å få litt kontroll. 

Passer den hårfrisyren til noen med rundt ansikt? Kommer jeg til å se mer bollette ut? 

Anonymous poster hash: 23d2c...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...