Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #1 Del Skrevet 22. september 2004 Hvilken farge ville dere valgt på downlights - hvit, krom, børstet stål eller messing? Jeg hører gjerne om andres erfaringer! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. september 2004 #2 Del Skrevet 22. september 2004 Vi har hvitt, da glir de mest i ett med taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 22. september 2004 #3 Del Skrevet 22. september 2004 Børstet stål, synes det er penest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 22. september 2004 #4 Del Skrevet 22. september 2004 vi har børstet stål - det synes jeg er finest ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 22. september 2004 #5 Del Skrevet 22. september 2004 Sitat Vi har hvitt' date=' da glir de mest i ett med taket.[/quote'] Vi også - synes det er penest, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 22. september 2004 #6 Del Skrevet 22. september 2004 Har lagt inn børstet stål i stue og kjøkken, er blitt kjempefint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. september 2004 #7 Del Skrevet 22. september 2004 Vi har antikk messing (tror jeg at det er). Synes at de er finest av alle. Ser ut som børstet messing med litt svart i liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Temaa Skrevet 23. september 2004 #8 Del Skrevet 23. september 2004 Vi har børstet stål, da dette passer best til inredningen forøvrig. På kjøkkenet er hvitevarene av børstet stål, på badene er det masse børstet står, og gardinstenger og håndtak på møbler i stuen er i børstet stål.. Hvite hadde, som flere nevner, gått mest i ett med taket, men jeg synes det er fint at man kan se dem ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. september 2004 #9 Del Skrevet 24. september 2004 Vi har samme som Lea, det syns jeg er stiligst..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 26. september 2004 #10 Del Skrevet 26. september 2004 Det kommer da virkelig ann på stilen ellers i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 27. september 2004 #11 Del Skrevet 27. september 2004 Sitat Det kommer da virkelig ann på stilen ellers i huset... jepp enig :-) Når jeg tenker meg om tror jeg at vi har både i stål, sorte og hvite. Det siste rommet er jeg litt usikker på om er messing... men tror de er hvite de også. Slike typer som jeg ha kan man bytte fronten på. Og det kan i allefall være et tips å ta med seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #12 Del Skrevet 27. september 2004 Kommer jo mest ann på hva slags tak det er der dere skal ha dem.. Om de er innfelte eller ikke. I hvitt tak er hvite finest, i andre materialer kan andre ting være finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå