Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 (endret) Jeg bare lurer på noe, kunne dere damer her på forumet ha datet en mann som bor hjemme hos moren/faren sin? Endret 30. september 2015 av Jacklost
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Jeg datet en som bodde hos sin mor. Så flyttet vi sammen og var samboere i 17 år. Han var forresten min første. Anonymous poster hash: 2d771...8b4
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Jeg datet en som bodde hos sin mor. Så flyttet vi sammen og var samboere i 17 år. Han var forresten min første. Anonymous poster hash: 2d771...8b4 Så slikt er ikke turn off for damer?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Om han betaler leie eller ei er for uvesentlig. HVORFOR han bor hjemme og hva han gjør ut av det betyr så inderlig masse mer. Anonymous poster hash: 0a213...038 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Nei, det kunne jeg ikke for jeg er snart femti år. Anonymous poster hash: c0b83...874 7
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Om han betaler leie eller ei er for uvesentlig. HVORFOR han bor hjemme og hva han gjør ut av det betyr så inderlig masse mer. Anonymous poster hash: 0a213...038 Hva mener du? Mener du om han bor hjemme fordi han ikke har en plass å bo for øyeblikket eller fordi han bare har lyst til å være nær foreldrene sine?
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Nei, det kunne jeg ikke for jeg er snart femti år. Anonymous poster hash: c0b83...874 Er det folk over 50 som fortsatt bor hjemme hos foreldrene sine? 1
Gjest Mairead Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Kommer an på hvorfor han bor hjemme. Er det av økonomiske årsaker eller sykdom, så er det innafor. Latskap derimot... 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Er det folk over 50 som fortsatt bor hjemme hos foreldrene sine? Hvis det ikke er det så er jo det en annen grunn til at jeg ikke kan det. Anonymous poster hash: c0b83...874 3
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 (endret) . Endret 30. september 2015 av Jacklost
SiMa Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 Jeg tror ikke det. Ville vært for lite rom for privatliv. (Men hadde jeg først falt for fyren skulle vi alltids klart å løse det, jeg kan sende mannen på fotballkamp så kan vi ha hjemmedate hos meg. ) Jeg er for voksen til å date en som fortsatt bor hjemme, uansett alder. Er han 20 er han ti år for ung, er han 30 er han for umoden og uselvstendig, for å bli skikkelig selvstendig må man bo for seg selv en stund. Om han har flyttet hjem for en periode er ikke det noen hindring. (Men er det det første jeg får vite om fyren vekker det ingen romantiske interesser hos meg.) Om han betaler husleie har lite å si, det er viktigere hva han bruker pengene til. Om han har et overforbruk han ikke kan fortsette med når han bor alene, eller om han sparer, f.eks til egenkapital til bolig. 4
Gjest Mairead Skrevet 30. september 2015 #12 Skrevet 30. september 2015 Hva om han bor hjemme, gidder ikke å betale for noe eller hjelper aldri til og behandler moren/faren sin som en tjener? Nei takk. Det er nok en fyr som må belage seg på å være singel.. 4
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #13 Skrevet 30. september 2015 Jeg tror ikke det. Ville vært for lite rom for privatliv. (Men hadde jeg først falt for fyren skulle vi alltids klart å løse det, jeg kan sende mannen på fotballkamp så kan vi ha hjemmedate hos meg. ) Jeg er for voksen til å date en som fortsatt bor hjemme, uansett alder. Er han 20 er han ti år for ung, er han 30 er han for umoden og uselvstendig, for å bli skikkelig selvstendig må man bo for seg selv en stund. Om han har flyttet hjem for en periode er ikke det noen hindring. (Men er det det første jeg får vite om fyren vekker det ingen romantiske interesser hos meg.) Om han betaler husleie har lite å si, det er viktigere hva han bruker pengene til. Om han har et overforbruk han ikke kan fortsette med når han bor alene, eller om han sparer, f.eks til egenkapital til bolig. Klokt innlegg 1
SiMa Skrevet 30. september 2015 #14 Skrevet 30. september 2015 Hva om han bor hjemme, gidder ikke å betale for noe eller hjelper aldri til og behandler moren/faren sin som en tjener? En som vil ha en tjener, som han ikke verdsetter og venter å bli forsørget? Uaktuelt, uansett hvor han bor. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #15 Skrevet 30. september 2015 Så slikt er ikke turn off for damer? Du sier damer. Det kommer selvfølgelig an på dama. Det finne shallow damer som tenker på at mannen må ha egen bolig og diverse. Og det finnes damer som setter pris på personlige egenskaper mannen har osv. Er man glad i personen legger man ikke merke til slikt. Da er det bare å, som jeg også sa i dette tilfellet, å flytte sammen. Dette er ikke noe problem. Du sier også at du bor alene nå, så du har ikke noe sperre for å bo alene heller. Du kan være selvstendig. Dette er midlertidig slik jeg forstår det. Anonymous poster hash: 2d771...8b4
AmandaVI Skrevet 30. september 2015 #17 Skrevet 30. september 2015 Nei, av absolutt alle de grunnene et voksent menneske ville ha for å fortsette å bo hjemme; arbeidsløshet, mangel på sosiale ferdigheter og ambisjoner, alvorlige psykiske lidelser eller funksjonshemming. Hvis det gjør meg til en kald person, so be it. Jeg vil være en kjæreste, ikke mamma nummer to eller en støttekontakt. 2
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #18 Skrevet 30. september 2015 Nei, av absolutt alle de grunnene et voksent menneske ville ha for å fortsette å bo hjemme; arbeidsløshet, mangel på sosiale ferdigheter og ambisjoner, alvorlige psykiske lidelser eller funksjonshemming. Hvis det gjør meg til en kald person, so be it. Jeg vil være en kjæreste, ikke mamma nummer to eller en støttekontakt. Man kan bo hjemme fordi man har lyst til å bo med moren/faren sin
AmandaVI Skrevet 30. september 2015 #19 Skrevet 30. september 2015 Man kan bo hjemme fordi man har lyst til å bo med moren/faren sin En av grunnene, spør du meg. 4
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2015 #20 Skrevet 30. september 2015 En av grunnene, spør du meg. Hva mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå