Gå til innhold

Nettdating:Hvor ofte kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette har vært oppe før,men i starten av et bekjentskap på nett:Er det greit med 1-2 meldinger daglig?

Signaliserer det at man er interessert?

Og hvor mange spørsmål lager dere i hver melding?

Jeg prøver alltid å ha med 1-2 spørsmål per melding.Da er det snakk om relativt korte meldinger 5-10 linjer lange.

Er det ok?

Eller har dere "live" chat-samtaler?

Anonymous poster hash: 9e180...54e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at dette har vært oppe før,men i starten av et bekjentskap på nett:Er det greit med 1-2 meldinger daglig?

Signaliserer det at man er interessert?

Og hvor mange spørsmål lager dere i hver melding?

Jeg prøver alltid å ha med 1-2 spørsmål per melding.Da er det snakk om relativt korte meldinger 5-10 linjer lange.

Er det ok?

Eller har dere "live" chat-samtaler?

Anonymous poster hash: 9e180...54e

Når jeg skriver med noen jeg ikke har møtt så er jeg mest komfortabel med litt lengre meldinger og at man kan svare når man er innom; et par ganger i uka. Det er helt annerledes om man har truffet hverandre tenker jeg.

Anonymous poster hash: 90b8e...7b1

• Liker 1
Skrevet

Har en tendens til å snakke minst en gang hver-annenhverdag, og da med lengre meldinger etterhvert om jeg er interessert. Vil jo bli kjent så godt en kan, så da er det naturlig å stille litt spm.

• Liker 2
Skrevet

Jeg chatter gjerne masse når jeg nettdater. Holder på på Tinder, da, og ikke f.eks. Sukker. Da liker jeg det bedre når det flyter som en samtale, heller enn at det skal være lange brevutvekslinger. Synes det er gøy med noen som er raske å svare også, så det blir som en chat og ikke som, ja, brevvenner.

Anonymous poster hash: 0a6e7...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...