Gå til innhold

Hvilken bh/undertøy kan jeg ha til kjolen min?!? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle ut å se på undertøy en dag................helt til jeg kom

på at det kanskje ikke blir så enkelt :cry:

For hvilken bh el.l kan jeg ha til kjolen min, den er jo "åpen" i ryggen?!?

Jeg har vist bilde av den mange ganger før men her er den ihvertfall for

dere som ikke husker:

http://www.bonny.com/gowns.php?id=190&glin...ge=0&featured=N

Det er ikke så enkelt å finne bh til denne...........du får gå uten sa mora mi..............aldri i verden sa jeg, den dagen skal jeg være yppig og puppene skal IKKE få leve sitt eget liv denne dagen :hoho: Kommer ikke

til å føle meg vel uten bh. Et alternativ er kanskje å sy inn en bh i kjolen?!? Eller er det andre muligheter?!?

Setter pris på all hjelp jeg kan få fra dere smarte, erfarne damer!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Jeg drar frem torsoletten min atter en gang jeg. Min kjole er også litt lav i ryggen, så jeg måtte ah en tosolette som også var lav. Denne er ypperlig, også til din kjole og kan anbefales:

http://www.brashop.com/carnival/car313.htm

Jeg kjøpte den hos Christiane i Oslo og betalte 990 kroner. De sender den til deg med posten om du vil bestille en fra dem. Kjempekjekt.

Med mindre du absolutt vil ha BH da, da har jeg desverre ikke noe råd til deg.

Skrevet

Nydelig kjole!

Det finnes undertøy med åpen rygg, så den i sta på en av de andre undertøyslinkene fra i dag. Ellers så får man jo kjøpt noe løse greier på brudebutikken som støtter brystene (noe som man "limer" på).

Forstår frustrasjonen godt, jeg skulle ut å hande undertøy og finner ikke sånn som jeg vil ha. Det er ordentlig dårlig utvalg i byen her. :evil:

Skrevet

Kanskje jeg kunne brukt noe sånt ja, den var kjempefin...............! Hvordan er den fremme da?!?

Du blir nok lækker ja!!!!!!

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Det finnes bh'er som festes med stropper som krysses på ryggen og festes rundt magen (skjønner du hva jeg mener?) Disse passer til sånne kjoler. Spør i en undertøysforretning. Det finnes også sånne du bare klistrer på, uten stropper i det hele tatt.

Skrevet

Beklager Augustbrud 02...............det var jo bilde av den fremme på

linken du la ved................sorry, hodet mitt er ikke helt med i dag :oops:

Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Jeg vet ikke hvem det spørsmålet var rettet til, men om det var meg så skal jeg prøve å svare.

Du ser jo hvordan den ser ut på bildet, og den er virkelig fin i virkeligheten. Bare pass på å kjøp den trang nok. Min var nemlig litt for stor, men jeg fikk sydd den inn slik at den nå sitter så stramt den skal. Den er også veldig god å ha på. Det eneste som er litt upraktisk er at man ikke føler at man har skikkelig god støtte til puppene. Men hun i butikken sa at når man får dne under kjolen støtter den riktig, så jeg får stole på det da. Dessuten så er den jo mye billigere enn liknende undertøy andre steder. Du får også truse til den til 250 kroner.

Du kan ringe Christiane eller sende en mail for bestilling:

http://www.christiane.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...