Gå til innhold

Kvinner, funker denne Tindermeldingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"-Heisann, så glad jeg ble for at det ble match med deg. Det var noe med utseende ditt som bare traff meg og nå har jeg veldig lyst til å bli bedre kjent med deg for å finne ut hvem du er!  Jeg skal på et sosialt arrangement for single i morgen. Ta med deg noen venninner og ta deg en tur du og? Så blir vi kjent i litt avslappa omgivelser. Hvis ikke tar jeg deg gjerne med ut på lunsj en dag."

Anonymous poster hash: 37918...578
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope...

Anonymous poster hash: dcd9f...2da
  • Liker 36
Skrevet

NEI!!!

Too much, rett og slett.

Anonymous poster hash: f36d1...0ea

• Liker 34
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nei, dessuten høres den litt copy/paste ut..

Skrevet

Nei. men nå bruker jeg ikke tinder heller...Har brukt lignende greier, liker ikke den slags første meldinger. Når jeg er aktiv har jeg skrevet på profilen og det er nok av ting å ta av der. Det står kansje ikke så mye på tinder profiler,siden du kom opp med det der...

Skrevet

Har du utseendet med deg, og er veltrent? Da bør du skrive noe sånt som, "ey bb, want som fuk?".

Har du ikke utseende med deg, så vil du bli unmatched ved første melding du sender.

Anonymous poster hash: 42629...349
  • Liker 5
Skrevet

Nei, virker masseprodusert og upersonlig.

• Liker 16
Skrevet

Jeg avskyr alle meldinger som går rett på utseende. 

Så jeg synes ikke den funker.

Anonymous poster hash: 368b8...eba
  • Liker 16
Skrevet

Nope, da et et "hei!" mye bedre

• Liker 7
Skrevet

Virker som om du er mer interessert i å reklamere for singeltreff (som igjen får deg til å virke som en som tråler etter damer - så du har så mange som mulig å velge mellom) enn å faktisk bli kjent med MEG.

Anonymous poster hash: d227a...88a

• Liker 18
Gjest Gjest_Taystee
Skrevet

Fin den. Ikke noe er verre enn "Hei!".

• Liker 1
Gjest Holititten
Skrevet

Kan du ikke starte samtalen med "hei, hvordan har du det?" og så vente på svar, og DERETTER etter litt mer hyggelig prat gå videre med at du skal på et arrangement, og spør om hun ikke vil ta turen bort. Så forelsår du at hun kan ta med noen venner (ikke venninner, da høres det ut som du vil date de også) OM hun vil. Ikke led med at hun SKAL ta med venninner.

Skrevet

Har du utseendet med deg, og er veltrent? Da bør du skrive noe sånt som, "ey bb, want som fuk?".

Har du ikke utseende med deg, så vil du bli unmatched ved første melding du sender.

Uansett best å holde seg til norsk hvis engelskkunnskapene er så dårlige.

Anonymous poster hash: fdaed...d2b

• Liker 8
Skrevet

Kan du ikke starte samtalen med "hei, hvordan har du det?" og så vente på svar, og DERETTER etter litt mer hyggelig prat gå videre med at du skal på et arrangement, og spør om hun ikke vil ta turen bort. Så forelsår du at hun kan ta med noen venner (ikke venninner, da høres det ut som du vil date de også) OM hun vil. Ikke led med at hun SKAL ta med venninner.

Det fungerer ALDRI med "hei hvordan har du det?". Enten blir man unmatcha eller får ikke svar. Omtrent samtlige tråder om dette får det til svar iaffall.

Anonymous poster hash: d327d...199

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke akkurat svart ja med en gang, for å si det sånn.

Hadde nok blitt litt skeptisk hvis det hadde vært det første kjæresten hadde sagt.

Skrevet

Det fungerer ALDRI med "hei hvordan har du det?". Enten blir man unmatcha eller får ikke svar. Omtrent samtlige tråder om dette får det til svar iaffall.

Anonymous poster hash: d327d...199

Joda, det fungerer ;)

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 11
Skrevet

Uansett best å holde seg til norsk hvis engelskkunnskapene er så dårlige.

Anonymous poster hash: fdaed...d2b

Spiller ingen rolle, det vil bli sjarmerende om man bare har utseende med seg og er veltrent. Dette snikksnakket med å gå rundt grøten blir for betamales, og tinder er ikke for betamales. Betamales er på tinder for å sette alphamales i et bedre lys.

funny-pictures-auto-459395.jpeg

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...