AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Hei! Nå er ikke dette et reelt problem helt enda, men det blir forhåpentligvis det snart, om min samboer har oppfattet min ikke-så-veldig-diskret hinting om giftermål Uansett, jeg har en del venninner, men egentlig ikke èn sånn super-duper-ekstremt god venninne. Står mellom 2 stk som evt ville blitt min forlover, hun ene bor i byen min men er fæl på å avlyse avtaler i siste liten. Hun andre bor en plass dar ingen skulle tru at nokon kunne bu, men vi snakker sammen hver dag. Vi treffes dessverre veldig sjelden fordi det tar hundre år å reise til henne..(men hun bor i Norge altså ) Hvordan gjør man det om man har forlover som bor i en annen by? Tenker på hjelp til planlegging, kjoleprøving, utdrikningslag osv. Noen som har gjort det? Anonymous poster hash: fe36a...979
Rosa Sitron Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Jeg hadde forloveren min i ett annet land. Det var virkelig ikke noe problem med det =)
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Jeg hadde forloveren min i ett annet land. Det var virkelig ikke noe problem med det =) Ikke for å kuppe tråden til TS, men hvordan var det? Jeg vurderer ei venninne fra Storbritannia til forlover. Anonymous poster hash: db7e1...24d
Rosa Sitron Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Ikke for å kuppe tråden til TS, men hvordan var det? Jeg vurderer ei venninne fra Storbritannia til forlover. Anonymous poster hash: db7e1...24d Fint. Vi snakket sammen over nett eller telefon. Vet ikke hva annet hun skulle gjort anderledes om hun var her.
Poserose Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Så lenge du ikke forventer at hun skal besøke deg for absolutt alt bør det jo gå veldig fint Du kan fint ta med noen andre på kjoleprøving, hvis ikke må du legge det til en dag forloveren uansett er i byen din. Andre venninner kan også bli med på det. Jeg kjenner jo ikke deg på noen måte, men hvis du vet du kan bli bridezilla er kanskje ikke forlover du krever mye av i en annen by det beste
Mizzyy Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Jeg synes du burde velge den du er nærmest til. Synd å angre i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Har du vurdert muligheten for å ha to? Jeg og en annen var forlovere sammen da en venninne giftet seg for noen år siden. Nå kjente vi alle tre hverandre veldig godt, og vi to forloverne utfylte hverandre på egenskaper. Den andre forloveren studerte da i England, men det gikk veldig fint å ha en langt unna og en her. Mye ang utdrikingslag, planlegging osv gjøres uansett via mail/nett, men det var nok kjekt for brura å ha én forlover i nærheten også.. Anonymous poster hash: b03bd...c32
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Hvis du har en søster kan du velge henne til forlover og. Noe å tenke på bare. Anonymous poster hash: 77d83...3b0
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har både hatt og vært forlover i annen by. Helt uproblematisk! Litt stress å arrangere utdrikningslag i en annen by (hennes), men fikk hjelp av venninner av bruden som bodde der. Snakket masse på telefonen, men begge brukte mennene mest, så det var begrenset med forloveroppgaver. Mest lufting av tanker/forslag til løsninger++Anonymous poster hash: 92a83...99e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg bor i Oslo og var forlover for min søster som bor langt ute på bygda i et helt annet fylke (men fremdeles på Østlandet da). Gikk fint det, men fikk ikke vært med på kjoleprøving fordi hun valgte en salong i nærheten av seg og det kolliderte med jobbhelg for meg. Heldigvis hadde hun hjelp av gode venninner til det Utdrikningslaget arrangerte jeg i Oslo, ordnet med sjåfør som hentet henne tidlig siden kjøreturen tar litt tid. Vi (venninnene hennes og jeg) hadde forresten en lukket FB-gruppe for bryllupsplanleggingen, og i tillegg en lukket gruppe for utdrikningslaget (der var ikke bruden med, naturlig nok). Syntes det fungerte utmerket, særlig når folk bor spredt Anonymous poster hash: 0b485...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå