Gå til innhold

Kan jeg betale med visa og mastercard på elkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha ny studiepc da min er ødelagt. Den jeg tenker på koster 8300kr på elkjøp, så jeg lurer på om noen v dere vet om det er mulig å betale 5000kr med mastercard og resten med visa?

Har ikke 8300kr kontant akkurat nå, slik at jeg heller betaler ned resten på mastercardregningen litt hver mnd. Om dere skjønner hva jeg mener.

Fant ikke noe info om dette på nettsiden deres. Evt om dere vet om andre forhandlere som har denne muligheten?

Anonymous poster hash: fc31a...0dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ha ny studiepc da min er ødelagt. Den jeg tenker på koster 8300kr på elkjøp, så jeg lurer på om noen v dere vet om det er mulig å betale 5000kr med mastercard og resten med visa?

Har ikke 8300kr kontant akkurat nå, slik at jeg heller betaler ned resten på mastercardregningen litt hver mnd. Om dere skjønner hva jeg mener.

Fant ikke noe info om dette på nettsiden deres. Evt om dere vet om andre forhandlere som har denne muligheten?

Anonymous poster hash: fc31a...0dc

Skrevet

Ja det har de.

Men sjekk renten på kortet ditt mot avbetalingsavtalen de fører. Det ene lønner seg mer enn det andre :)

Skrevet

Så klart du kan gjøre det sånn! Både på Elkjøp og de fleste andre steder. Bare si i fra i kassa at du ønsker å dele opp betalingen og hvor mye hver del skal være på.

En annen ting er at sånne store kjeder gjerne har en egen finansieringsgreie de gjerne vil selge deg. Noen måneders utsettelse er gjerne vanlig. Hvis du nevner for selgeren at du vurderer det kan det til og med hende at du får en liten rabatt. Sjekk ut priser og sånt før du drar i butikken så du ikke blir lurt inn i noe som var dyrere enn du trodde. Kan du f.eks få gebyret eller til og med mer i rabatt er det antagelig rimeligere enn å bruke et annet kredittkort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...