Gå til innhold

Steel cut havregryn Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som aner hvor jeg man få tak i dette? Har vært på Kinsarvik, Lerøy og helsekost i sentrum.

Anonymous poster hash: 239b1...8e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som er så spesielt med det? Har ikke hørt om det før. Er de kutta opp med stålkniv?

Anonymous poster hash: 350a5...213
  • Liker 1
Skrevet

Hva er det som er så spesielt med det? Har ikke hørt om det før. Er de kutta opp med stålkniv?

Anonymous poster hash: 350a5...213

De er kuttet i stedet for valset slik som "vanlige" havegryn. Jeg synes det smaker bedre i tillegg til at de har mer tyggemotstand. 

TS: Jeg spurte etter kuttet havre på Life (?) på Bergen storsenter, de sa de skulle få de inn i løpet av kort tid. Dette var for et par uker tilbake, jeg har ikke vært der siden, men du kan jo stikke innom? 

Anonymous poster hash: 9bf1d...1dc

Skrevet

Reindyrka, kanskje?

Godt forslag, skal gi det et forsøk :)

Skrevet

De er kuttet i stedet for valset slik som "vanlige" havegryn. Jeg synes det smaker bedre i tillegg til at de har mer tyggemotstand.

TS: Jeg spurte etter kuttet havre på Life (?) på Bergen storsenter, de sa de skulle få de inn i løpet av kort tid. Dette var for et par uker tilbake, jeg har ikke vært der siden, men du kan jo stikke innom?

Anonymous poster hash: 9bf1d...1dc

Var der på torsdag forrige uke uten hell, og da virket det ikke som om hun som var der ante hva det var. Tester Reindyrka senere i uken, så kan jeg heller si fra hvis jeg finner der.

Skrevet

De har på iherb.com

Venter på pakke derifra,men det tar jo fort tre uker, og jeg har så ekstremt lyst på NÅ! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...