Gå til innhold

Det er vel ikke bare jeg som ila livet har irritert meg over dette?!:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sitter på do, et offentlig toalett. Du har måttet holde deg i noen timer, og har noe gass som vil ut. I det det kommer andre jenter eller en inn, eller det sitter noen der inne fra før. Du venter på at vedkommende er vekk, slik at du er alene, men, i det den andre personen er ferdig ned tissinga, stiller vedkommende seg foran speilet og bruker minuttesvis på og stå og glane seg i speilet! plages dere menn av dette eller??:P

Anonymous poster hash: d11af...dea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel noe som plager omtrent samtlige, uavhengig av kjønn. Jeg har kommet for seint til møter pga folk som ikke kommer seg til helvete ut så jeg får gjort det jeg må. Jeg har også gitt opp, gått ut uten å gjøre det jeg må, og enten lett opp et annet do, eller gått inn igjen om personen som bruker eviglang tid er i en annen bås og ikke ser at jeg er samme person. 

Anonymous poster hash: 6f93e...9ea
Skrevet

Jeg irriterer meg over mye, men det der har jeg aldri irritert meg over. Er jeg på do så fiser jeg.

Skrevet

Dette var ikke direkte siktet til kjønn. Men jeg har liksom sett på det som en jentegreie å stå og se seg i evigheter i speilet, og lurte på om menn egentlig må irritere seg over det samme :P. Men ja, jenter må så og si alltid stå og fikse på, sminke litt ekstra eller bare stå og se seg i speilet.

Anonymous poster hash: d11af...dea

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Haha. Vi driter og fiser når vi må, så lenge vi er på toalettet. Dessuten står ikke menn og pynter seg foran speilet på offentlige toaletter.

Skrevet

Hehe.. ja, jenter står til stadighet å bare ser seg i speilet. Lenge.

Hvorfor det?

Kikker de etter noe som kan være elementært feil, eller bare ser de på seg selv og tenker at de er deilige, eller står de der kun for å irritere? Det virker som om hun er i en helt egen boble, tilsidesatt resten av verden, når hun står der å kikker.

Skrevet

Åå ja, helt forferdelig! takler ikke at andre hører dolydene mine :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...