Gå til innhold

Endelig gravid med Wild Yam / Bidronninggelé?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen gravide her som prøvde lenge uten hell, men som endelig ble gravide på Wild Yam og Bidronninggelé. Vi er nå i PP10 og er lei... Håper kanskje dette er utslagsgivende, men greit med erfaringer. Det koster jo litt... Takk for svar :)

Anonymous poster hash: b0d09...d7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble gravid i 1 pp med wild yam etter 3 pp uten resultat.

Skrevet

Selvfølgelig er det kun snakk om tilfeldigheter og bortkastede penger.

Hadde det vært bevist effekt hadde ALLE gjort dette.

Selv om noen har blitt gravid når de spiste ditt eller datt, så hadde de helt sikkert blitt gravid uten også ;)

Anonymous poster hash: 1359c...1cc

• Liker 2
Skrevet

Har du prøvd preseed? Jeg ble gravid to ganger etter hverandre når vi begynte å bruke det. (Tidlig SA første gangen)

Anonymous poster hash: 7d10d...162

Skrevet

Wild Yam, som i syltetøy?  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 1a1f1...6f8
Skrevet

Har du prøvd preseed? Jeg ble gravid to ganger etter hverandre når vi begynte å bruke det. (Tidlig SA første gangen)

Mens jeg har brukt det i 6 mnd uten graviditet ;)

Ene og alene kjerringråd, så ville ikke brukt mye penger på sånne ting.

Den dagen det kommer noe med dokumenterbar effekt så hører man om det, tro meg!

Skrevet

Mens jeg har brukt det i 6 mnd uten graviditet ;)

Ene og alene kjerringråd, så ville ikke brukt mye penger på sånne ting.

Den dagen det kommer noe med dokumenterbar effekt så hører man om det, tro meg!

Kjedelig at det ikke har funket for deg, men vet om flere andre som har blitt gravide med det. Så det er absolutt verdt et forsøk:)

Skrevet

Kjedelig at det ikke har funket for deg, men vet om flere andre som har blitt gravide med det. Så det er absolutt verdt et forsøk:)

Men du kan jo ikke si at de har blitt gravide pga den :fnise:

De hadde garantert blitt gravide uten også..

De kan ikke dokumentere noe som tilsier at man blir enklere gravid. Poenget er at dette glidemiddelet ikke er sæd-drepende, som mange andre er.

Men å si at det øker sjansen for graviditet er TULL ;)

• Liker 3
Skrevet

Ble gravid med bidro etter 3 mndr prøving, satt med en gang jeg prøvde bidro.

Anonymous poster hash: 7c74e...5be

Skrevet

Men du kan jo ikke si at de har blitt gravide pga den :fnise:

De hadde garantert blitt gravide uten også..

De kan ikke dokumentere noe som tilsier at man blir enklere gravid. Poenget er at dette glidemiddelet ikke er sæd-drepende, som mange andre er.

Men å si at det øker sjansen for graviditet er TULL ;)

Du kan ikke garantere for at det ikke var den som gjorde at de eller jeg ble gravide. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal kverulere på dette. Preseed kan være veldig effektiv om problemet er at man har lite EL-slim f.eks. Dette er mitt råd og min erfaring.

Skrevet

Tok 2 år å bli gravid. Trodde at dette ikke funka, prøvde alt mulig av kjerringråd- dro til slutt til gynekologen som viste en "midlertidig feil" i ene eggstokken, to uker- og vips. Der satt den;) Når vi hadde slått oss til ro med at vi muligens måtte vente et par år til. Mange som har sagt at de ble gravide rett etter gynekologundersøkelse. Arti med det😊

Anonymous poster hash: e16b6...341

Skrevet

Du kan ikke garantere for at det ikke var den som gjorde at de eller jeg ble gravide. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal kverulere på dette. Preseed kan være veldig effektiv om problemet er at man har lite EL-slim f.eks. Dette er mitt råd og min erfaring.

Ditt råd er jo verdiløst..

De kan ikke dokumentere noe som helst!

Å si at jeg kverulerer fordi jeg påpeker fakta?

Tror du helt seriøst at ikke hele verden hadde fått det med seg om noe sånt hadde effekt?

Javel, da får du drikke juicer, ligge med rumpa i været osv. Men ikke kom å si at det har effekt uten å kunne vise til resultater.

Skrevet

Ditt råd er jo verdiløst..

De kan ikke dokumentere noe som helst!

Å si at jeg kverulerer fordi jeg påpeker fakta?

Tror du helt seriøst at ikke hele verden hadde fått det med seg om noe sånt hadde effekt?

Javel, da får du drikke juicer, ligge med rumpa i været osv. Men ikke kom å si at det har effekt uten å kunne vise til resultater.

Wow, nå er vi på "gravid" forumet- for her lukter det hormoner😂

Bruker ikke noe som ikke gir garantert effekt du eller? Jeg bruker strekkmerkekrem, men det er vel fordi jeg har råd til det, det er ikke skadelig å prøve- men det er jo faen ikke noe garanti for at det funker😜 Men den er fortsatt mykgjørende og digg, så hadde anbefalt den jeg!

Skrevet

PS. Jeg sier ikke at man ikke skal gjøre ditt eller datt, men det heter kjerringråd av en grunn.

Syns det blir veldig misvisende å få folk til å tro at sånt har effekt når ingenting tyder på dette, eller kan dokumenteres.

Skrevet

Wow, nå er vi på "gravid" forumet- for her lukter det hormoner😂

Bruker ikke noe som ikke gir garantert effekt du eller? Jeg bruker strekkmerkekrem, men det er vel fordi jeg har råd til det, det er ikke skadelig å prøve- men det er jo faen ikke noe garanti for at det funker😜 Men den er fortsatt mykgjørende og digg, så hadde anbefalt den jeg!

Selvfølgelig bruker jeg ikke penger på strekkmerkekrem. Jeg stoler mer på vitenskap enn reklame på TV ;)

Litt vett bør man jo ha, evt lese seg opp.

Jeg har brukt pre-seed selv som glidemiddel, men å feilaktig reklamere som om det er en vidunderkur er fryktelig feil og ufint.

Dessverre er det mange naive folk som bruker altfor mye penger fordi de er lettlurte og så gjerne vil få det til.

Folk kan selvfølgelig få bruke penger på det de vil, men da må de få FAKTA. Altså at det ikke har noen som helst dokumentert effekt.

Skrevet

Selvfølgelig bruker jeg ikke penger på strekkmerkekrem. Jeg stoler mer på vitenskap enn reklame på TV ;)

Litt vett bør man jo ha, evt lese seg opp.

Jeg har brukt pre-seed selv som glidemiddel, men å feilaktig reklamere som om det er en vidunderkur er fryktelig feil og ufint.

Dessverre er det mange naive folk som bruker altfor mye penger fordi de er lettlurte og så gjerne vil få det til.

Folk kan selvfølgelig få bruke penger på det de vil, men da må de få FAKTA. Altså at det ikke har noen som helst dokumentert effekt.

Folk er jo ikke så dumme at de tenker: wow!! Nå får jeg positiv test i morgen!

I så fall er det noe riktig galt. Jeg har brukt hauger av penger på dill og dall jeg aldri hadde trengt, men sitter ikke å gnager på det nå. Noen må vel bare gjøre erfaringen selv, og desverre- alle er forskjellige. Det som ikke funker for deg kan funke for noen andre!

Om man har lite slim, og det er det eneste problemet, så må vel preseed hjelpe?

Umulig å dokumentere mye, men fint å tro på noe.

Skrevet

Folk er jo ikke så dumme at de tenker: wow!! Nå får jeg positiv test i morgen!

I så fall er det noe riktig galt. Jeg har brukt hauger av penger på dill og dall jeg aldri hadde trengt, men sitter ikke å gnager på det nå. Noen må vel bare gjøre erfaringen selv, og desverre- alle er forskjellige. Det som ikke funker for deg kan funke for noen andre!

Om man har lite slim, og det er det eneste problemet, så må vel preseed hjelpe?

Umulig å dokumentere mye, men fint å tro på noe.

Jeg er absolutt enig med deg i at det er fint å tro på noe, og har selv brukt penger på ubrukelig nips. Men da har jeg også vært klar over faren.

Etter å ha lest noen innlegg her inne, så er det dessverre noen som selger inn produkter litt vel godt (sier ikke at det kun gjelder ts, men andre), og er totalt urealistiske. En hver person er ansvarlig for å undersøke selv, men får vondt når jeg ser folk biter på alt i ren desperasjon.

De må gjerne få prøve alle kjerringråd i boka, og det hadde jeg sikkert gjort selv om jeg var desperat nok. Men feilinfo uten noe som helst i grunn er jeg sterkt imot.

Skrevet

Jeg er absolutt enig med deg i at det er fint å tro på noe, og har selv brukt penger på ubrukelig nips. Men da har jeg også vært klar over faren.

Etter å ha lest noen innlegg her inne, så er det dessverre noen som selger inn produkter litt vel godt (sier ikke at det kun gjelder ts, men andre), og er totalt urealistiske. En hver person er ansvarlig for å undersøke selv, men får vondt når jeg ser folk biter på alt i ren desperasjon.

De må gjerne få prøve alle kjerringråd i boka, og det hadde jeg sikkert gjort selv om jeg var desperat nok. Men feilinfo uten noe som helst i grunn er jeg sterkt imot.

"Klar over faren" ble feil :fnise:

Klar over det, punktum.

Skrevet

"Klar over faren" ble feil :fnise:

Klar over det, punktum.

Hahah, fint du er klar over faren! Det kan være en fordel..

Ser poenget ditt. Men jeg tenker også at dumme folk må skylde seg selv, leser de ikke tipsene her surfer de på facebookreklame. Desperate folk er desperate, og prøver hva de kan. Det skremmer meg:-(

Skrevet

Jeg brukte 8 måneder på å bli gravid. 

Den månedden jeg ble gravid brukte jeg maca.. vet så klart ikke om det var det, men gravid det ble jeg ;) Jeg synes det er verdt å prøve slikt, altså det gjør noe med håpet å prøve... kanskje placebo effekten spiller en rolle også? SÅ lenge man har råd, lyst og det ikke skader... kjør på :)

Anonymous poster hash: 66c9c...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...