Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Finnes det noen apper til iPhone/podkaster som har noen bra historier? Gjerne krim Det burde være gratis eller veldig billig Kikket på Storytel, men ca 170 kr pr mnd blir for mye for min økonomi akkurat nå
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Jeg bruker Podcastaddict. Der kan du søke opp hvilket podcast du nå enn ønsker. Forslag: The truth - noveller, med lydeffekter. I alle sjangre. The Classic Tales Podcast - opplesing av klassikerne. Alt mulig her, blant annet Sherlock Holmes, War of the worlds, etc Ellers kan du prøve nettstedet http://podiobooks.com/. De har gratis lydbøker i serialisert form. Anonymous poster hash: 632d8...79e
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Du kan også søke på boktitler i Podcastaddict, da får du ofte opp lydbøkene i podcastform. Anonymous poster hash: 632d8...79e
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Lydbøker i ulike medier finner du gratis på biblioteket. Også gamle hørespill fra radio. Anonymous poster hash: 3ce17...b46
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Podcastaddict finnes ikke til iPhone Jeg fant den iallefall ingen steder når keg byttet fra Samsung til iPhone
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Lydbøker i ulike medier finner du gratis på biblioteket. Også gamle hørespill fra radio. Anonymous poster hash: 3ce17...b46 Det vet jeg Men jeg lurte mest på noe jeg kunne finne til telefonen
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Du kan laste ned 8tracks radio fra iTunes Store. Det er en streamingtjeneste, og de har en lydbøker du kan lytte til gratis. Evt. sjekk om du finner noe på YouTube e.l., kopier filen inn i feltet på denne: http://anything2mp3.com/ og last fila ned til maskinen. Åpne så iTunes, og gå til Fil --> Legg til fil i biblioteket. Finn fila du lasta ned, og trykk åpne. Koble så iPhonen til datamaskina, og flytt lydboka (se under "Nylig lagt til" hvis du ikke finner den på hovedskjermen) til iPhonen.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Det finnes vel noe lignende til podcastaddict for iphone? Om du søker på podcast i iphoneappkjøpetingen får du nok opp noe. Jeg har plenty av venner som hører på samme podcastene som meg på iphone. Anonymous poster hash: 632d8...79e
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Det finnes vel noe lignende til podcastaddict for iphone? Om du søker på podcast i iphoneappkjøpetingen får du nok opp noe. Jeg har plenty av venner som hører på samme podcastene som meg på iphone. Anonymous poster hash: 632d8...79e Har f.eks iPhone sin egne podcast, men har ikke funnet så mange bøker/radioteater der som hmjeg har funnet interessant Er noen man kan laste ned også, men syns de har vært utrolig tunvinde å bruke
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Nå fant jeg de to podkastene i podkasappen Søkte på de tidligere også, men da kom de ikke opp
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Forresten - for hørespill/radioteater, kan du laste NRK-appen og søke der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå