Tirilns Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Hei! Jeg bestilte en pakke fra Nelly.no i går og fikk ordrebekreftelsen på mail med en gang. Tidligere har jeg alltid fått leveranseinformasjon på mail kort tid etter ordrebekreftelsen, men nå ser den ikke ut til å komme. Problemet er at jeg veldig gjerne skulle hatt varene innen fredag.. Vet noen hvor lageret til Nelly.no ligger? Hvis det ligger i Oslo kan jeg hente varene selv, men da må jeg først og fremst få kontakt med dem. Dette er svært vanskelig da de verken har oppgitt e-post eller telefonnummer på hjemmesiden sin, noe jeg ser på som svært uprofesjonelt. Håper virkelig noen av dere vet hvor lageret ligger, e-posten og/eller telefonnummeret til Nelly.no! På forhånd, takk :-)
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Du kan kontakte de på siden deres. Anonymous poster hash: 600ef...5f9
Tirilns Skrevet 30. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2015 Hmm, har du link til hvor? Mulig jeg er blind, men finner kun "spørsmål og svar" på Kundeservice.. :-)
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Hmm, har du link til hvor? Mulig jeg er blind, men finner kun "spørsmål og svar" på Kundeservice.. :-) http://nelly.com/no/kundeservice/kontakt/Anonymous poster hash: 600ef...5f9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 http://nelly.com/no/kundeservice/kontakt/Anonymous poster hash: 600ef...5f9 Ser nå at linken ikke fungerte som jeg ville, men du må velge hva du trenger hjelp til, og etterpå trykker du på "nei,kontakt kundeservice" under "hjalp dette?"Anonymous poster hash: 600ef...5f9
Tirilns Skrevet 30. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2015 Ser nå at linken ikke fungerte som jeg ville, men du må velge hva du trenger hjelp til, og etterpå trykker du på "nei,kontakt kundeservice" under "hjalp dette?"Anonymous poster hash: 600ef...5f9 Så blind kan jeg være, ja! Tusen hjertelig takk, du reddet dagen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå