Gå til innhold

Da er jeg vel tilbake her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 7 og har nå blødd siden i går kveld med smerter og er ganske forberedt på at dette har gått galt.

Men uansett hvor tidlig man er i et svangerskap og uansett hvor mye jeg tenker at det er bra det skjer såpass tidlig og at det da antageligvis var noe galt, så er jeg så utrolig lei meg og gråter.

Utrolig sårt å miste uansett hvor tidlig :(

Anonymous poster hash: 8d765...9a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en klem.

Skrevet

Så trist.. God klem til deg <3

Skrevet

TS her.

Da har jeg vært på ultralyd, og det ser ut som det er liv der. Men ser mye mindre ut enn det skal være. Så kan være det er en MA, skal inn igjen om litt over en uke og få undersøkt hvis ikke jeg har blødd mer.

Tusen takk for trøstende ord!

Skrevet

håper det er en ufarlig blødning :) kan ha vært en tvilling, har hørt om det før.. at man er gravid og begynner å blø som er SA, men så er det liv like vel og at det var tvillingen man aborterte :)  :hug:

Skrevet

Hei

Håper at det skal gå bra med deg. Masse lykke til. Si fra hvordan det gikk

Skrevet

ts her. Det var en MA.

Skrevet

ts her. Det var en MA.

Kjære ts

Dette er vondt å lese for en som har vært der du er nå tre ganger. Å miste, uansett hvor tidlig, er vondt og sårt, så jeg sender deg de varmeste tanker og klemmer <3

Man hører gjerne at det var noe galt eller andre trøstende ord" over hvorfor det ble som det ble, men vit at flere vet hvordan du har det psykisk, for gleden og forventningene kommer fort, og sorgen kan ingen forberede deg på.

La sorgen få komme og ikke la noen dysse ned at det var tidlig, mange opplever det eller andre ting som kan såre i en vanskelig periode.

Støtter deg fra langt borte.

Klem <3

Anonymous poster hash: b1861...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...