Gå til innhold

Temperaturen svinger veldig

Anbefalte innlegg

Gjest xx girl xx
Skrevet (endret)

Nå har jeg tempet et par uker. Og temperaturen svinger veldig. Greit nok at temperaturen var høyere på søndag morgen pga vin lørdag. Men er det vanlig at den svinger?

Den varierer mellom 36.30 til 36.74. 

Endret av xx girl xx
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg tempet et par uker. Og temperaturen svinger veldig. Greit nok at temperaturen var høyere på søndag morgen pga vin lørdag. Men er det vanlig at den svinger?

Den varierer mellom 36.30 til 36.74. 

Er du nøye på å tempe til samme tid, da? Det er veldig viktig hvis temping skal ha noen hensikt.  Og hvor temper du? Hvis du temper i munnen er det viktig at du putter termometeret langt bak under tunga. Temping i munn fungerer nok ikke så bra hvis du sover med åpen munn.

I min forrige normale syklus var tempen mellom 35.96-36.4 før el, mens den i  lutealfasen var 36.48-36.95. Så det er jo like store svingninger. Det er likevel lett  å se når el var:

post-87620-0-52519700-1443630339_thumb.p

Gjest xx girl xx
Skrevet

Er du nøye på å tempe til samme tid, da? Det er veldig viktig hvis temping skal ha noen hensikt.  Og hvor temper du? Hvis du temper i munnen er det viktig at du putter termometeret langt bak under tunga. Temping i munn fungerer nok ikke så bra hvis du sover med åpen munn.

I min forrige normale syklus var tempen mellom 35.96-36.4 før el, mens den i  lutealfasen var 36.48-36.95. Så det er jo like store svingninger. Det er likevel lett  å se når el var:

attachicon.gifchartgraph_module.png

Jeg temper nøyaktig til samme tid, hele uka. Jeg har klokka på i helgene også. Jeg temper i rumpa. Siden det er mest nøyaktig. Når jeg først tar tempen. 

Det var lett å se ja. Jeg må nok konkludere med at jeg ikke har hatt el :( 

Skrevet

Jeg temper nøyaktig til samme tid, hele uka. Jeg har klokka på i helgene også. Jeg temper i rumpa. Siden det er mest nøyaktig. Når jeg først tar tempen. 

Det var lett å se ja. Jeg må nok konkludere med at jeg ikke har hatt el :(

Da får du bare vente og se om den kommer. Men litt svingninger er normalt altså. Tar du EL-tester da? og har du regelmessig mens?

Jeg temper forresten i munnen og synes det fungerer fint. Synes å stikke noe inn i rumpa virker som en dårlig start på dagen :)

Gjest xx girl xx
Skrevet

Da får du bare vente og se om den kommer. Men litt svingninger er normalt altså. Tar du EL-tester da? og har du regelmessig mens?

Jeg temper forresten i munnen og synes det fungerer fint. Synes å stikke noe inn i rumpa virker som en dårlig start på dagen :)

Jeg har PCO, og går på pergo denne mnd. Jeg temper for å få bekreftet en eventuell positiv el test. For jeg har fått falsk positive tester. 

Jeg leste på fertility friend at det er vanskelig å tempe når man har PCO. Og når man går på hormoner, påvirker det også tempen. Så jeg får bruke det som tenkt. Prøve å få bekreftet en positiv el test. 

Tusen takk for svar! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...