Gå til innhold

Hvor møter dere folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel, vært det en stund nå, og vil gjerne date andre/møte noen.

Men det er jo helt umulig! Møtte mange folk på byen før, men ikke nå lenger (er 27). På jobb er det ingen muligheter, og datingsider og slikt vil jeg gjerne prøve å unngå en stund til.

Så, hvor er det dere møter folk? :)

Er det på byen? Er alle på tinder nå og møter sine dater der? Er det via hobbyer, fritidsinteresser?

Jeg møter rett og  slett aldri noen, og skjønner ikke helt hva jeg gjør feil. Før var det jo massevis av single overalt som var interesserte, men så stoppet det helt opp :vetikke:

Anonymous poster hash: 4b7a2...790
Videoannonse
Annonse
Skrevet

To av venninnene mine traff blink på første møte, etter en dag på møteplassen. (datingside) :P
Mens jeg møtte min kjæreste på en random fest.
Og en annen venninne møtte kjæresten sin gjennom felles venner.

Anonymous poster hash: 394a1...4e3
Skrevet

Har inntrykk av at de fleste møter folk på byen, fest og Tinder.

Selv foretrekker jeg å heller være kjæresteløs og venneløs inntil jeg treffer noen gjennom en fritidsaktivitet vi begge har til felles-

Anonymous poster hash: 88c71...fcc
  • Liker 1
Skrevet

Nesten utelukkende på nett. Aldri truffet noen gjennom venner eller på jobb.

Skrevet

På nettet. 

Selv om jeg har omtrent utelukkende mannsdominerte interesser, og jobber i en bransje med 95% menn, trener kampsport, hvor det nesten bare er menn, og generellt sett skulle hatt mulighet til å treffe menn, så er ikke det å oppholde seg nær mange menn nødvendigvis nok. Folk er i forhold fra før, eller ikke interesserte. 

På nett vet man at alle parter er ute etter det samme (sånn ca, da, er jo noen som bare vil ha en ff eller en på si). Jeg synes det er mye enklere og mindre kleint å møtes slik, når vi begge to vet vi er single, og vil ha en kjæreste. 

Anonymous poster hash: fab85...2f0
  • Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du kan be venninner om å bli spleiset

Skrevet

Jeg er singel, vært det en stund nå, og vil gjerne date andre/møte noen.

Men det er jo helt umulig! Møtte mange folk på byen før, men ikke nå lenger (er 27). På jobb er det ingen muligheter, og datingsider og slikt vil jeg gjerne prøve å unngå en stund til.

Så, hvor er det dere møter folk? :)

Er det på byen? Er alle på tinder nå og møter sine dater der? Er det via hobbyer, fritidsinteresser?

Jeg møter rett og  slett aldri noen, og skjønner ikke helt hva jeg gjør feil. Før var det jo massevis av single overalt som var interesserte, men så stoppet det helt opp :vetikke:

Anonymous poster hash: 4b7a2...790

Da jeg ble 26 begynte jeg å forstå at en del menn som nå nærmet seg 30-årene var i samboerskap og at den single dammen av aktuelle menn var blitt mye mindre. Og da innså jeg at jeg måtte faktisk prøve nettdating og ikke bare avskrive det som flaut. Min vennegjeng består av jenter, samme med arbeidsplassen. Jeg har ikke helt overskudd til å "få meg" masse nye fritidsinteresser i håp om å treffe noen. Dermed ble det nettdating. Har vært nær å gi opp etter å ha truffet kanskje 12 menn på 8-9 måneder, hvor de fleste ble med 1-2 dates. Men nå dater jeg en på 5. uka hvor det faktisk går ganske bra. Han hadde jeg aldri truffet via venner eller interesser, og han går aldri ut på byen, så da var nettdating den eneste arenaen hvor våre stier kunne krysses. 

Har også lært masse om meg selv ved å date så mye, og kan egentlig anbefale det hvis du er litt usikker på hva slags mann du trenger og passer med. Og da er nettdating definitivt den arenaen hvor man har muligheten til å date en del. Har selv brukt OkCupid og Sukker.

Anonymous poster hash: f7d80...115

Skrevet

Gjennom venner, Tinder, fest, skolen, idretten jeg holder på med. Treffer mest via-via-via. F.eks. på quiz med en venn som har med en venn som har med en venn. Eller en kompis som har med seg en kompis på trening. 

Anonymous poster hash: aea6b...225
Skrevet

Mann 87-modell. Jeg har noen venner som er ganske sosiale og har regelmessig sosiale greier hvor jeg møter nye folk. 

Går på byen en dag i uka, men synes nesten alle der er rundt 20 som blir litt ungt.

Gitt opp tinder siden jeg er mann og får veldig dårlig uttelling. Så sikkert bra om man er kvinne. Synes det nesten er omvendt blant venners venner, der synes jeg menn stiller rimelig sterkt, jeg blir sjekket opp hele tiden. Og hos oss er det som regel flere menn enn kvinner.

Anonymous poster hash: b826e...df7
Skrevet

Bruker ikke tinder. men hender jeg møter folk fra nettet. på byen. via venner, på jobb ,på butikken og bare når jeg går rundt på gata,har jeg truffet en del menn. Traff 2 karer bare i dag. så over alt vil jeg si. 

Anonymous poster hash: db548...2a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...