maskineple Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Nå som de er så nærme, hvor går jeg for å gi det vekk? Kan like så godt bare gjøre det nå som de er her. Jeg har ikke bruk for det. Og ja maskineple har klasse og stil. Til dere som lurer.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Meld deg inn i facebookgruppen som heter Refugees Welcome To Norway, der finner du link (eller evn spør etter det) til alle lokale innsamlingssteder sånn at du kan finne en i din by / ditt distrikt. Supert at du vil la andre få nytten av klærne dine ! Anonymous poster hash: f30e5...3c0
maskineple Skrevet 30. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2015 Meld deg inn i facebookgruppen som heter Refugees Welcome To Norway, der finner du link (eller evn spør etter det) til alle lokale innsamlingssteder sånn at du kan finne en i din by / ditt distrikt. Supert at du vil la andre få nytten av klærne dine ! Anonymous poster hash: f30e5...3c0 Nei, jeg er ikke for slik politikk. Vil bare gi ut klær og sko, det er bedre at det blir brukt.
Gjest Evans Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Nå som de er så nærme, hvor går jeg for å gi det vekk? Kan like så godt bare gjøre det nå som de er her. Jeg har ikke bruk for det. Og ja maskineple har klasse og stil. Til dere som lurer. Hvor bor du? Tror de har fått nok i Oslo. Så hvis du bor i Oslo hadde jeg heller gitt klærne til UFF, og meldt meg som flyktning guid. Er det noe som virkelig er viktig og bra så er det flyktning guide.
maskineple Skrevet 30. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2015 (endret) Hvor bor du? Tror de har fått nok i Oslo. Så hvis du bor i Oslo hadde jeg heller gitt klærne til UFF, og meldt meg som flyktning guid. Er det noe som virkelig er viktig og bra så er det flyktning guide. Vil bare gi klær, er ikke så stor fan av å høre noen snakke arabisk og kvinner som bruker burka. Skal stoppe innom med klær og sko og et par tepper ( Winter is coming ). Har en full svart sekk med klær og sko. Endret 30. september 2015 av maskineple
Gjest Evans Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Vil bare gi klær, er ikke så stor fan av å høre noen snakke arabisk og kvinner som bruker burka. Skal stoppe innom med klær og sko og et par tepper ( Winter is coming ). Har en full svart sekk med klær og sko. De skal lære seg norsk (det er for folk som har fått opphold), så det er sikkert bare bra om du snakker norsk. Blir lite hjelp hvis de skal snakke arabisk til deg, og du ikke forstår et kvekk, så lenge du ikke snakker arabisk da. Men sikkert andre steder i Norge de setter pris på klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå