AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Dater en fyr. Han har aldri hatt noe skjegg tidligere, kun tredagers av og til og det er jo fint. Men så sluttet han plutselig å barbere seg og har nå fått langt skjegg. Jeg liker ikke langt skjegg, føler ansiktet hans forsvinner i alt skjegget og synes det er i veien når vi klemmer og kysser o.l. Synes heller ikke det er så fint med langt skjegg. Vil ikke si til han at han skal barbere seg om han ikke vil, men er det noe jeg kan si for at han skal få vite at jeg heller vil at han skal barbere seg, slik at jeg kan si det på en fin måte? Anonymous poster hash: 5aa52...b24
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Dater en fyr. Han har aldri hatt noe skjegg tidligere, kun tredagers av og til og det er jo fint. Men så sluttet han plutselig å barbere seg og har nå fått langt skjegg. Jeg liker ikke langt skjegg, føler ansiktet hans forsvinner i alt skjegget og synes det er i veien når vi klemmer og kysser o.l. Synes heller ikke det er så fint med langt skjegg. Vil ikke si til han at han skal barbere seg om han ikke vil, men er det noe jeg kan si for at han skal få vite at jeg heller vil at han skal barbere seg, slik at jeg kan si det på en fin måte? Anonymous poster hash: 5aa52...b24 Gi han en herlig aftershave i gave Anonymous poster hash: ddc0c...efe 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Du kan jo tulle litt med det. A la "det er nesten umulig å kysse deg med alt det håret i veien". Anonymous poster hash: 2aefa...94d 2
Gjest Castielz Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Ikke tull om det, ikke hint om det, si rett ut at du ikke foretrekker helskjegg. Da kan han selv bestemme hva han gjør.
Compaq Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Er så enig med Castielz. Det er faktisk lov å si ifra at du foretrekker han med tredagers skjegg fremfor vikinglooken. 5
WubWub Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Du kan jo tulle litt med det. A la "det er nesten umulig å kysse deg med alt det håret i veien".Anonymous poster hash: 2aefa...94d Hva er hensikten med det? Tror du at han vil ta det på alvor om du spøker om det? Eller tror du han er synsk å kan lese tankene dine å se at du egentlig er dønn alvorlig? 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #7 Skrevet 29. september 2015 Finn deg en uten skjegg da, om det er så grusomt at mennesker gjør som de selv vil med livet og kroppen sin. Anonymous poster hash: fb8b9...de9
skreppamedleppa Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 (endret) Finn deg en uten skjegg da, om det er så grusomt at mennesker gjør som de selv vil med livet og kroppen sin. Anonymous poster hash: fb8b9...de9 Nå kan det jo være at du ikke har noen preferanser på de du vil være sammen med, at det er det samme for deg om partneren din går fra å ha normalt hode hår til å plutselig få en grønn og rosa stripete hockeysveis eller fra å ha 0 pircinger i ansiktet til å få 20 stykker i leppen fordi de skal gjøre hva de vil med kroppen sin uten at kjæresten kan si noe som helst på det, men de fleste har nok noen preferanser. Ts her ville jeg hørt på WubWub, det er lov være ærlig med typen sin. Jeg sier ifra hver gang til mannen når jeg føler sjegget hans blir u kledelig langt som han sier ifra til meg viss det skulle være noe. Hinting og morsomheter funker særs dårlig. Endret 29. september 2015 av skreppamedleppa 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Jeg hadde spurt rett ut om han ikke kunne kvitte seg med skjegget. Hvis han hadde spurt hvorfor, så hadde jeg sagt at det var fordi langt skjegg er stygt, og han er tusen ganger kjekkere uten. Trenger ikke gjøre det verre enn det:p Anonymous poster hash: 703b4...948 1
Teethgrinding Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Langt skjegg er jo ikke noe man plutselig får seg da 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 Vil du la gitteret gro om han ønsker det? Ville du ikke syntes det var litt rart om han forsvant om du ikke gjorde det?Anonymous poster hash: b9823...017
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #12 Skrevet 30. september 2015 Hva er hensikten med det? Tror du at han vil ta det på alvor om du spøker om det? Eller tror du han er synsk å kan lese tankene dine å se at du egentlig er dønn alvorlig? Siden hun refererer til ham som daten sin og ikke kjenner han godt nok til å si ifra direkte, som man ville gjort om det var kjæresten, foreslo jeg å tulle litt med det for å komme inn på temaet. Jeg hadde ikke likt det om min -date- hadde kommet med utsagn om hva han ikke likte ved meg etter kun noen få treff. Forslaget var ment som en intro til å snakke om skjegget. De fleste forfengelige menn liker å høre om man syns skjegget er kult eller ikke, så jeg antar at også daten i det her tilfellet ville spurt om meningen hennes om hun bragte temaet på bane. Da har han jo bedt om et ærlig svar og veien ligger åpen for å si at man ikke er helt fan. Å bare buse ut til en date at man ikke liker noe ved utseendet hans (eller hennes) syns jeg er ufint. Sannsynligvis har han spart til skjegg fordi han tror hun syns det er kult. Svaret var altså basert på infotmasjonen om at han var en date på nåværende tidspunkt. En kjæreste/samboer/ektemann, der snakker man selvsagt direkte til hverandre. Anonymous poster hash: 2aefa...94d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #13 Skrevet 30. september 2015 Du kan jo tulle litt med det. A la "det er nesten umulig å kysse deg med alt det håret i veien".Anonymous poster hash: 2aefa...94d Ja det ville jeg gjort. "Uff haha skjegget stikker meg igjen! du skal ikke barbere deg da? du er veldig fin uten skjegg også *dådyrøyne* " Anonymous poster hash: f2b69...3c8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #14 Skrevet 30. september 2015 Min eks var ganske brutal på slike ting, og hadde nok sagt rett ut at han ikke likte skjegg, og at det var skikkelig stygt. Men jeg setter pris på at du vil si det på en sensitiv måte, det er sånn det burde være! Ville kanskje bemerket at du ser han har fått skjegg. Og så spurt han om han pleier å ha så langt, eller om dette er første gangen. Spurt om han best liker å ha skjegg. Forhåpentligvis spør han deg om du liker det, og da kunne du sagt at du foretrekker ubarbert. Det er jo OK å si fra, hvis jeg har langt lyst hår, så skjønner jeg jo at en eventuell date/kjæreste ville stusset dersom jeg plutselig kom med kort, svart hår. Så han forventer nok, eller blir nok iallfall ikke overrasket dersom du tar det opp.. Anonymous poster hash: 9f2e6...13e
lillsunshine Skrevet 30. september 2015 #15 Skrevet 30. september 2015 (endret) Hva er det med menn og langt skjegg fortiden? Det er en slags hipp greie og jeg tror faktisk mange menn anlegger det fordi de tror at de blir attraktive da. Jeg kan kjenne skuffelsen din TS. Jeg blir reint fortvilet når jeg ser alle med skjegg, for det er så mange potensielt kjekke som blir helt uattraktive i mine øyner på grunn av det. Beklager, jeg prøver å ha et åpent sinn om det, men alt tiltrekking forsvinner. Jeg er bare så lei, og det er faktisk blitt en deal breaker. Jeg sveiper konsekvent til venstre på Tinder pågrunn av dette, og det er neimen ikke lite. Mulig at noen har erfaring med at det blir populære hos noen kvinner ved å anlegge masse skjegg, men for meg er det altså helt motsatt. Jeg tror det må vere en greie hos menn nå, kanskje er det et slags konkurranseinnstinkt om å la skjegget gro og få det langt? Tre dagers er helt innenfor altså. Jeg tror jeg bare hadde sagt det rett ut, jeg hadde spøket med at jeg ikke helt skjønner denne greia med masse skjegg fortiden, og at det virker som menn synest det er attraktivt? At du ikke liker når det blir for mye, så er det opp til han. Kanskje du kan si at du likte det bedre når det var mye mindre, og at han var kjekkere da. Han vil jo selvsagt fremstå som mest attraktiv for deg, så sier du det så skal du ikke se bortifra at han da vil ønske å gjøre noe med det. Endret 30. september 2015 av lillsunshine 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #16 Skrevet 30. september 2015 Haha jeg leste "dama har plutselig fått langt skjegg" og ble øyeblikkelig interessert Langt skjegg er ikke så pent, men litt skjegg aka Stian blipp er fint- synes jeg. Anonymous poster hash: 15c5a...85f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #17 Skrevet 30. september 2015 Haha jeg leste "dama har plutselig fått langt skjegg" og ble øyeblikkelig interessert Langt skjegg er ikke så pent, men litt skjegg aka Stian blipp er fint- synes jeg. Anonymous poster hash: 15c5a...85f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #18 Skrevet 30. september 2015 Min eks var ganske brutal på slike ting, og hadde nok sagt rett ut at han ikke likte skjegg, og at det var skikkelig stygt. Anonymous poster hash: 9f2e6...13e Anonymous poster hash: 03a69...f14
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #19 Skrevet 30. september 2015 Enig med deg TS, i at langt skjegg er turn-off. Jeg ville valgt å være tydelig, rett og slett fordi menn er dårlig på hint og fordi dette jo ER en dealbreaker for deg! Like greit at han får vite det nå, så slipper du samne diskusjon om seks måneder når han på nytt anlegger skjegg. Vær tydelig, si at du ikke tenner på skjegg, og spør om han har tenkt til å barbere seg snart? Du trenger ikke si at det er stygt. Anonymous poster hash: 075cd...a8c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #20 Skrevet 30. september 2015 Nå kan det jo være at du ikke har noen preferanser på de du vil være sammen med, at det er det samme for deg om partneren din går fra å ha normalt hode hår til å plutselig få en grønn og rosa stripete hockeysveis eller fra å ha 0 pircinger i ansiktet til å få 20 stykker i leppen fordi de skal gjøre hva de vil med kroppen sin uten at kjæresten kan si noe som helst på det, men de fleste har nok noen preferanser. Ts her ville jeg hørt på WubWub, det er lov være ærlig med typen sin. Jeg sier ifra hver gang til mannen når jeg føler sjegget hans blir u kledelig langt som han sier ifra til meg viss det skulle være noe. Hinting og morsomheter funker særs dårlig. Stod at han hadde fått skjegg. Hvor du fikk alt det andre fra vet jeg ikke. Og de dater, ikke kjærester. Anonymous poster hash: fb8b9...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå