AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Det er så deilig å være helt alene hjemme i leiligheten min! Har hatt besøk og de som var her har dratt. Liker å være sammen med venner men det er veldig greit å være alene også. Tenker at selv om jeg hadde kjæreste så hadde det vært deilig å ha et sted helt for seg selv. Det virker mye koseligere å komme på besøk til hverandre. Men når jeg sier dette til folk så ser de bare rart på meg og sier "Kjære deg, det er ikke sånn det fungerer." Jeg er en såkalt introvert. Flere som har det slik? Anonymous poster hash: f403f...77f 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Ganske mange har det slik Anonymous poster hash: 4d817...53b
Gjest chisandra Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Ja, jeg MÅ ha egentid og kjeder meg aldri i eget selskap. Men jeg trenger andre mennesker også. Liker bedre å dra på besøk enn å få besøk, for da kan jeg bryte opp når jeg vil.
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Ingenting er bedre enn å være alene. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå