Gå til innhold

Avhengig av juice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker appelsinjuicen fra Tropicana og drikker denne til nesten hvert eneste måltid. Siden det er ca 100 kalorier i et glass blir det dermed drukket noen kalorier per dag..Jeg varierer med andre juicetyper, kalorifri saft og Bris noen ganger, men dersom jeg er uten juice en dag får jeg nærmest abstinenser. Greier bare ikke å drikke vann til måltider (men drikker vann på jobb og til trening). 

Jeg driver ikke og slanker meg, så kaloriene i seg selv er det ikke så farlig med, men siden jeg er veldig glad i mat skulle jeg helst "brukt" disse kaloriene på fast føde i stedet. I tillegg vet jeg jo at det ikke er bra for tennene å drikke så mye juice (også går det jo kraftig utover lommeboka da!). 

Noen som har tips til hvordan jeg kan slutte med denne uvanen, når jeg ikke er glad i vann? Synes heller ikke Bris funker som erstatning, og drikke med kunstige søtstoffer prøver jeg å begrense inntaket av.

Anonymous poster hash: 1b8c3...b8e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tennene dine kommer til og dette ut av munnen din.

Anonymous poster hash: 5a447...b3f
Skrevet

Er du kvinne?

Da ville jeg testet meg for graviditet, for det kan være pica. Hvis ikke kan det være du mangler noe næringsstoffer og kroppen dermed craver juice.

Bare en tanke!

Skrevet

Lag din egen juice. Mye sunnere uten alle konserveringsstoffene. Og smaker bedre gjør det óg.

Anonymous poster hash: a1b86...8a9
Skrevet

Kjøp deg sodastream! Også tar du litt sitron, lime, agurk, appelsin, jordbær eller lignende i vannet for å gi det litt smak ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...