Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3

#Sunrise

Anbefalte innlegg

Noen som spurte om hasjtest fordi hun var bekymret for sønnen sin... Kanskje greit ikke å dele det med underkant av 60 000 medlemmer? For sønnen sin del. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 22. mars 2016 at 19.40, urenluren skrev:

Noen som spurte om hasjtest fordi hun var bekymret for sønnen sin... Kanskje greit ikke å dele det med underkant av 60 000 medlemmer? For sønnen sin del. 

Verst på det innlegget der var vel hun i kommentarfeltet som la ut i det lange og brede om den 15 år gamle sønnen som hun nesten hadde mistet til hasjen MANGE ganger for å søke sympati. 

Altså å finne den gutten på facebook var ikke noe problem. Jeg fant han og det jeg vet om han er at han er 15 år og røyker hasj og har sprukket flere ganger og hele pakka...

Ble helt satt ut! Skrive om en 15 år gammel gutt på den måten!! Folk!!! :hakeslepp:

Endret av mjauritz
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

En som spør etter badedrakt med litt hold-in til en 12-åring. Hva i svarte er galt med verden? 😳

Anonymkode: 882b2...8e7

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Bergtekjen
6 timer siden, Capricorn skrev:

Hvor ble det av gruppa?

Kanskje du har blitt blokkert. Då ser du den nemlig ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Igår kveld var det på an igjen med spørsmål ang sexleketøy. Mulig jeg er prippen, men sjæl ville jeg aldri under fullt navn og med en profil full av barnebilder lagt ut om sånn på en så stor gruppe.

Anonymkode: 6d312...8e9

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse som selger "adidas" genser og  bukse må jo være strålende fornøyd. Var en som spurte om noen hadde link for alle linkene hun hadde prøvd var utsolgt. Går jo som varmt hvetebrød de uniformene der. Bare dumt at flertallet ikke kan bruke sine mtp. Str og kvalitet :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Karou skrev:

Kanskje du har blitt blokkert. Då ser du den nemlig ikkje.

Da har de blokkert meg. Hadde vel en kommentar som ikke falt i smak da. Må jammen passe på hva man sier der! En smule hårsåre :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdaget denne i går :laugh:

ebay haha.JPG

Anonymkode: bc01b...a1d

Uff, vært skikkelig kjipt å kjøpe noe ekte for én gangs skyld :ohmy:

Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen - jeg kan forstå at folk kjøper billige klær, men å ta sjansen på dårlige sko som faktisk kan fucke opp kroppen din noe heftig, DET skjønner jeg ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Poppie skrev:

Uff, vært skikkelig kjipt å kjøpe noe ekte for én gangs skyld :ohmy:

Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen - jeg kan forstå at folk kjøper billige klær, men å ta sjansen på dårlige sko som faktisk kan fucke opp kroppen din noe heftig, DET skjønner jeg ikke.

Jeg bruker ebay en del selv, men det går mer på å handle småting som mobildeksel, hodetelefoner, klær (ikke merkeklær) jeg ikke får tak i her etc :P Men kunne ikke ramle meg inn å kjøpe eller lete etter ting jeg vet er fake. Heller ikke kosmetikk eller ting jeg ikke vet hva inneholder..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Caelyn skrev:

Jeg bruker ebay en del selv, men det går mer på å handle småting som mobildeksel, hodetelefoner, klær (ikke merkeklær) jeg ikke får tak i her etc :P Men kunne ikke ramle meg inn å kjøpe eller lete etter ting jeg vet er fake. Heller ikke kosmetikk eller ting jeg ikke vet hva inneholder..

Jeg er en ganske heftig ebay-bruker selv, så dømmer absolutt ikke! Men visse ting, som sko, mobiltelefoner, briller o.l som burde ha en viss kvalitet, det holder jeg meg unna.

(Ska ikke engang drøye innpå sexleketøy-temaet :P )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Når de i fult alvor skriver at de ikke skjønner hvordan de skal klare seg fra fredag til mandag uten pakker..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
AnonymBruker

Liker den FAcebook gruppa, jeg.. Selv det litt mye av samme lateks-roser, som jeg for øvrig også kjøpt, men er ikke helt fornøyd med de, så de står ikke fremme. 

Og etter å ha fulgt med i den gruppa i en stund, har jeg faktisk kjøpt meg selv FAKE new balance sko og fake nike til sønnen på aliixpress. Må si meg strålende fornøyd med kvaliteten og ikke minst prisen. Skoene er gode å gå i, mine NB sko er uatskillelige fra originale, hans Nike har "feil" nike logo men ellers veldig bra sko, perfekt for barnehagen nå på sommeren.  Nå vurderer jeg sterkt å kjøpe fake kanken sekker både for meg og ham, til tredjedel av prisen av hva de koster i butikk. 

Sånn som jeg ser det nå, det er produsenter som flyttet produksjon til Kina fordi det var billigere. Og nå prøver samme produsenter å få oss til å stoppe fra å handle direkte fra fabrikker med å gi oss dårlig samvittighet. Javel, skulle ikke ha flyttet produksjon til Kina i utgangspunktet da vel. De kunne vel ikke se for seg tekniske utviklingen da netthandelen tok helt av.. 

Anonymkode: c2bd1...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg klør i fingrene etter å kommentere alle disse STØGGE diamantbildene som folk er gale etter. Spesielt når de sier de skal gi dem bort til jul.

Anonymkode: a6795...acd

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klør i fingrene etter å kommentere alle disse STØGGE diamantbildene som folk er gale etter. Spesielt når de sier de skal gi dem bort til jul.

Anonymkode: a6795...acd

Jeg elsker disse bildene, men da kun for å perle. Etter jeg er ferdig havner de aldri opp på veggen min. Utrolig støgge bilder.

Men anbefales virkelig for de som liker å ha noe å fikle med 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...