urenluren Skrevet 22. mars 2016 #321 Del Skrevet 22. mars 2016 Noen som spurte om hasjtest fordi hun var bekymret for sønnen sin... Kanskje greit ikke å dele det med underkant av 60 000 medlemmer? For sønnen sin del. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #322 Del Skrevet 22. mars 2016 Sønnen til en venninne var det vel? Anonymkode: e317a...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 23. mars 2016 #323 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Den 22. mars 2016 at 19.40, urenluren skrev: Noen som spurte om hasjtest fordi hun var bekymret for sønnen sin... Kanskje greit ikke å dele det med underkant av 60 000 medlemmer? For sønnen sin del. Verst på det innlegget der var vel hun i kommentarfeltet som la ut i det lange og brede om den 15 år gamle sønnen som hun nesten hadde mistet til hasjen MANGE ganger for å søke sympati. Altså å finne den gutten på facebook var ikke noe problem. Jeg fant han og det jeg vet om han er at han er 15 år og røyker hasj og har sprukket flere ganger og hele pakka... Ble helt satt ut! Skrive om en 15 år gammel gutt på den måten!! Folk!!! Endret 23. mars 2016 av mjauritz 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #324 Del Skrevet 3. april 2016 En som spør etter badedrakt med litt hold-in til en 12-åring. Hva i svarte er galt med verden? 😳 Anonymkode: 882b2...8e7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 3. april 2016 #325 Del Skrevet 3. april 2016 Og noen spør om hvordan man legger ut link.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 12. april 2016 #326 Del Skrevet 12. april 2016 Hvor ble det av gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. april 2016 #327 Del Skrevet 12. april 2016 Den er der den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 12. april 2016 #328 Del Skrevet 12. april 2016 6 timer siden, Capricorn skrev: Hvor ble det av gruppa? Kanskje du har blitt blokkert. Då ser du den nemlig ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #329 Del Skrevet 12. april 2016 Igår kveld var det på an igjen med spørsmål ang sexleketøy. Mulig jeg er prippen, men sjæl ville jeg aldri under fullt navn og med en profil full av barnebilder lagt ut om sånn på en så stor gruppe. Anonymkode: 6d312...8e9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pioner Skrevet 12. april 2016 #330 Del Skrevet 12. april 2016 Disse som selger "adidas" genser og bukse må jo være strålende fornøyd. Var en som spurte om noen hadde link for alle linkene hun hadde prøvd var utsolgt. Går jo som varmt hvetebrød de uniformene der. Bare dumt at flertallet ikke kan bruke sine mtp. Str og kvalitet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 13. april 2016 #331 Del Skrevet 13. april 2016 11 timer siden, Karou skrev: Kanskje du har blitt blokkert. Då ser du den nemlig ikkje. Da har de blokkert meg. Hadde vel en kommentar som ikke falt i smak da. Må jammen passe på hva man sier der! En smule hårsåre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #332 Del Skrevet 15. april 2016 Oppdaget denne i går Anonymkode: bc01b...a1d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 16. april 2016 #333 Del Skrevet 16. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppdaget denne i går Anonymkode: bc01b...a1d Uff, vært skikkelig kjipt å kjøpe noe ekte for én gangs skyld Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen - jeg kan forstå at folk kjøper billige klær, men å ta sjansen på dårlige sko som faktisk kan fucke opp kroppen din noe heftig, DET skjønner jeg ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caelyn Skrevet 16. april 2016 #334 Del Skrevet 16. april 2016 36 minutter siden, Poppie skrev: Uff, vært skikkelig kjipt å kjøpe noe ekte for én gangs skyld Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen - jeg kan forstå at folk kjøper billige klær, men å ta sjansen på dårlige sko som faktisk kan fucke opp kroppen din noe heftig, DET skjønner jeg ikke. Jeg bruker ebay en del selv, men det går mer på å handle småting som mobildeksel, hodetelefoner, klær (ikke merkeklær) jeg ikke får tak i her etc Men kunne ikke ramle meg inn å kjøpe eller lete etter ting jeg vet er fake. Heller ikke kosmetikk eller ting jeg ikke vet hva inneholder.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 16. april 2016 #335 Del Skrevet 16. april 2016 2 timer siden, Caelyn skrev: Jeg bruker ebay en del selv, men det går mer på å handle småting som mobildeksel, hodetelefoner, klær (ikke merkeklær) jeg ikke får tak i her etc Men kunne ikke ramle meg inn å kjøpe eller lete etter ting jeg vet er fake. Heller ikke kosmetikk eller ting jeg ikke vet hva inneholder.. Jeg er en ganske heftig ebay-bruker selv, så dømmer absolutt ikke! Men visse ting, som sko, mobiltelefoner, briller o.l som burde ha en viss kvalitet, det holder jeg meg unna. (Ska ikke engang drøye innpå sexleketøy-temaet ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 5. juni 2016 #336 Del Skrevet 5. juni 2016 Når de i fult alvor skriver at de ikke skjønner hvordan de skal klare seg fra fredag til mandag uten pakker.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #337 Del Skrevet 21. juni 2016 Liker den FAcebook gruppa, jeg.. Selv det litt mye av samme lateks-roser, som jeg for øvrig også kjøpt, men er ikke helt fornøyd med de, så de står ikke fremme. Og etter å ha fulgt med i den gruppa i en stund, har jeg faktisk kjøpt meg selv FAKE new balance sko og fake nike til sønnen på aliixpress. Må si meg strålende fornøyd med kvaliteten og ikke minst prisen. Skoene er gode å gå i, mine NB sko er uatskillelige fra originale, hans Nike har "feil" nike logo men ellers veldig bra sko, perfekt for barnehagen nå på sommeren. Nå vurderer jeg sterkt å kjøpe fake kanken sekker både for meg og ham, til tredjedel av prisen av hva de koster i butikk. Sånn som jeg ser det nå, det er produsenter som flyttet produksjon til Kina fordi det var billigere. Og nå prøver samme produsenter å få oss til å stoppe fra å handle direkte fra fabrikker med å gi oss dårlig samvittighet. Javel, skulle ikke ha flyttet produksjon til Kina i utgangspunktet da vel. De kunne vel ikke se for seg tekniske utviklingen da netthandelen tok helt av.. Anonymkode: c2bd1...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 25. september 2016 #338 Del Skrevet 25. september 2016 Jeg er fascinert av hvor entusiastiske de blir der inne over helt under middels fine plagg i tydelig dårlig kvalitet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #339 Del Skrevet 25. september 2016 Jeg klør i fingrene etter å kommentere alle disse STØGGE diamantbildene som folk er gale etter. Spesielt når de sier de skal gi dem bort til jul. Anonymkode: a6795...acd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. september 2016 #340 Del Skrevet 25. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klør i fingrene etter å kommentere alle disse STØGGE diamantbildene som folk er gale etter. Spesielt når de sier de skal gi dem bort til jul. Anonymkode: a6795...acd Jeg elsker disse bildene, men da kun for å perle. Etter jeg er ferdig havner de aldri opp på veggen min. Utrolig støgge bilder. Men anbefales virkelig for de som liker å ha noe å fikle med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå