AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Hei! Jeg har flere valgfag enn jeg strengt tatt trenger, og dette gjør at bachelorgraden min ender på 210 studiepoeng i stedet for 180. Alle disse må jeg ha i samme vitnemål, siden universitetet jeg søker master på ikke tar imot ekstrafag eller årsstudium. I tillegg har de vært svært tvetydige på hva som kvalifiserer til masteren, så jeg ønsker å 'overdrive' og hive så mange fag inn som mulig, slik at jeg har en større sjanse for å komme inn (Østblokkland, helt fullstendig tilfeldig hvem som kvalifiserer, sukkk) Jeg går forøvrig på UiB. Noen med erfaring? KLEEEEMMMMM Anonymous poster hash: baccd...d59
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Du vil ikke få mer enn 180 studiepoeng på vitnemålet. De øvrige studiepoengene vil du få på en karakterutskrift. Anonymous poster hash: dac4a...9c5 3
helenaa Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Mitt studiested skrev ut gradsvitnemål med flere emner/poeng enn graden, men jeg vet ikke med uib.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Så vidt meg bekjent gjør ikke UiB det Anonymous poster hash: 003ed...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå