AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg har så vondt, kommer meg ikke ut av senga, så trenger alle tips. Jeg er også gravid, så vil helst unngå piller osv. Takk Anonymous poster hash: c5ab5...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #2 Del Skrevet 29. september 2015 Normalt så sier man Paracet ev Ibux og nesespray. Du må nesten vurdere selv om du vil bruke det når du er gravid. Ellers så kan du prøve saltvann, skylle med nesehorn el. Anonymous poster hash: 26696...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Del Skrevet 30. september 2015 Skyll, skyll og skyll! Og så putter du hvotløksfedd i nesa mellom skyllingene. Løsner og får det til å komme ut dritt. En laang varm dusj kan også hjelpe på å løsne. God bedring:))Anonymous poster hash: 286b4...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 30. september 2015 #4 Del Skrevet 30. september 2015 Vri opp en klut i godt varmt (du skal ikke brenne deg) vann og legg over nese og kinn/panne, legg den litt sånn at du også puster inn den varme/fuktige luften. Det og saltvann er mine tips. Håper du snart blir bedre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Del Skrevet 30. september 2015 Tigerbalsam på neseryggen og mellom øynene. (merk: du må gjerne ligge med øynene igjen etter dette, tigerbalsam for øynene til å renne). Anonymous poster hash: 5704d...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #6 Del Skrevet 30. september 2015 drikke mye vann og slappe av er mitt beste råd. ikke spise for mye søtt men prøve noe saltholdig istedenfor hilsen en som har kronisk, og ingenting annet hjelper. Anonymous poster hash: ec4c2...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå