Gjest terrier'n Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 Jeg har en del arr etter kviser og litt dype porer på nese og i panne. Har ringt face-it ang hudsliping. Har noen av dere erfaringer med dette? Har lyst til å få fjernet disse stygge arrene, men lurer veldig på hvordan dette er. Og hvordan vil jeg se ut etter slipingen? Vil jeg se skamslått ut i flere uker? Noen som kan dette eller har gjort det eller noe lignende?
missfidget Skrevet 22. september 2004 #2 Skrevet 22. september 2004 Jeg har en del arr etter kviser og litt dype porer på nese og i panne. Har ringt face-it ang hudsliping. Har noen av dere erfaringer med dette? Har lyst til å få fjernet disse stygge arrene, men lurer veldig på hvordan dette er. Og hvordan vil jeg se ut etter slipingen? Vil jeg se skamslått ut i flere uker? Noen som kan dette eller har gjort det eller noe lignende? Jeg synes det er herlig å ta hudsliping! Det kjennes akkurat som en kattunge som slikke deg! Du vil se stort sett det samme etter hudsliping, litt rødt kanskje. Huden vil kjennes kjempe myk. Men om du vil fjerne arrene, så tar det sikkert tid. Arrene gå ikke vekk med en gang: de hadde sikkert anbefalt du tar ikke bare flere hudsliping, men begynne med f.eks. MD Formulations kur mot arr i tillegg. Her i engelsk, men likevel litt god informasjon om hudsliping: http://www.ienhance.com/procedure/descript...1&specialtyid=2
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 Ja ok. Hun damen på face it sa at det bare kostet 450 kroner med sliping, og jeg ble helt sjokkert over prisen. Trodde det bare var noen man gjorde en gang jeg skjønner du Men kan dette fremkalle rynker? Takk for svar foresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå