AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Har i flere år nå ønsket meg nesering. Ikke stor, men en liten diskret en. Ikke septum ring, men en på siden av nesa er det jeg tenker. Men så har det seg at jeg er blitt 28 år og føler kanskje jeg har blitt for gammel til sånt. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 791dd...bc2
peppermyntete Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Jeg synes ikke det er spesielt pent på noen, og anser det som en fjortissgreie. Men vil du virkelig ha den så ikke la min mening stoppe deg! ^^ 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Hvilken stil har du da? Jeg ville tatt det jeg om jeg ville ha, angrer du så tar du den ut bare:)Anonymous poster hash: 2c15e...89d 2
Gjest Raindrops Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Jeg synes ikke det er pent, minst av alt på voksne kvinner. Men har du lyst har du lov, og jeg hadde nok ikke reagert uansett, det er jo din kropp 1
Gjest Evans Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 En liten ring i nesevingen er ikke så fremtredende som en stor oksering. Om du syns det er fint, og det er noe du ønsker deg syns jeg du skal prøvde det er det ikke noe for deg kan du bare ta den ut igjen. I nesevingen blir det vel ikke så fremtredende arr heller.
Gjest lipgloss Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 prøv og se om du trivs med det,bare å ta den ut visst du angrer
Gjest Piraten Skrevet 29. september 2015 #7 Skrevet 29. september 2015 Nei du er ikke for gammel, men det er ikke så pent akkurat.
Gjest Dårris Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 Du er ikke for gammel, men nesering er riiiimelig harry da. 2
ClosedParadise Skrevet 29. september 2015 #9 Skrevet 29. september 2015 Du er ikke for gammel, men syns generelt nesering ikke er noe særlig pent. Men de med stilen til det, kan kle det godt.
Sandie Skrevet 29. september 2015 #10 Skrevet 29. september 2015 (endret) Jeg synes ikke man skal føle seg for gammel til noe i en alder av bare 28 år.Du skal gjøre som du vil. Personlig synes jeg det kan være kult når folk velger litt annerledes enn alle andre.Men du kan jo satse på en fake nesering i første omgang.Hadde en slik da jeg var i slutten av tenårene,er i dag glad jeg ikke piercet hull i nesen Endret 29. september 2015 av Sandie 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #11 Skrevet 29. september 2015 Nei. Anonymous poster hash: e39ef...8b2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #12 Skrevet 29. september 2015 Nesering er dritstygt, enten du er ung eller gammel. Anonymous poster hash: 37dc7...863 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 Du er for gammel. Please ikke gjør det. Anonymous poster hash: 85e39...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #14 Skrevet 29. september 2015 Hvilken stil har du da? Jeg ville tatt det jeg om jeg ville ha, angrer du så tar du den ut bare:)Anonymous poster hash: 2c15e...89d Vel, jeg har em ganske avslappet klesstil. Men håret mitt er langt og rødt, med orange/bleket pmbre i tuppene. Liker å gå i jeans og rutete skjorter, eller uansett skjorter egentlig. Er ikke så "pen" og klassisk i stilen om dere skjønner:) Prøvde en fake nesering jeg kjøpte på ebay. Og likte egentlig veldig godt hvordan jeg så ut med den på. Samboer syntes også den kledde meg, så jeg har fortsatt lyst selv om kanskje mange synes det er litt harry. Spørsmålet er vel heller om jeg tør. Er litt pinglete når det gjelder smerte;)Anonymous poster hash: 791dd...bc2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #15 Skrevet 30. september 2015 Det er ikke pent OG du er for gammel. Liker du det så godt så kan du jo heller bruke denne fake. Dette er en motegreie som kommer til å gå ut av mote igjen, og da blir du sittende der og angre deg. Bruk heller den du har kjøpt på ebay om du absolutt må Anonymous poster hash: 338a5...f32 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #16 Skrevet 30. september 2015 Personlig synes jeg ikke det er så veldig fint, men det er jo smak og behag. His du liker det selv så synes jeg bare du bare skal kjøre på! Du er i alle fall ikke for gammel Anonymous poster hash: d5bb0...208 1
Gjest The damned Skrevet 30. september 2015 #17 Skrevet 30. september 2015 Nei,du er ikke for gammel. Personlig er jeg ikke fan av folk som skal fortelle andre at de er for gamle til ditt og datt,og at man omtrent skal indoktrineres i en spesiell stil og levemåte når man nærmer seg 30. Folk kommer til å ha meninger uansett hva man går med eller gjør,så det beste er å la være å bry seg så veldig. Hvis du har lyst på det,så gå og ta en Du kan jo ta den ut hvis du ikke liker det.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #18 Skrevet 1. oktober 2015 Vel, jeg har em ganske avslappet klesstil. Men håret mitt er langt og rødt, med orange/bleket pmbre i tuppene. Liker å gå i jeans og rutete skjorter, eller uansett skjorter egentlig. Er ikke så "pen" og klassisk i stilen om dere skjønner:) Prøvde en fake nesering jeg kjøpte på ebay. Og likte egentlig veldig godt hvordan jeg så ut med den på. Samboer syntes også den kledde meg, så jeg har fortsatt lyst selv om kanskje mange synes det er litt harry. Spørsmålet er vel heller om jeg tør. Er litt pinglete når det gjelder smerte;)Anonymous poster hash: 791dd...bc2 Synes det høres ut som du har stilen til det! Men uansett alder, stil og andres preferanser, så synes jeg man skal gå for det man selv liker! Piercing er heller ikke like permanent som tatoveringer. Jeg har fjernet to, og ingen kan ane at jeg har hatt noe der (brystvorte og brusken på øret). Du (og samboer) synes det kledde deg, da vil du nok trives med det. Jeg elsker nesepiercingen min (som jeg tok litt oppi 20-årene), og føler meg naken uten! Hva andre synes er deres problem, jeg tror aldri jeg vil fjerne den. Har ikke ring (finner ingen som passer..) men en liten piercing bare. Tenkte du nesevingen, eller mellom neseborene? Synes nesevingen er mye finere. Men igjen, dine preferanser som teller! Har aldri hatt problemer med den, og jeg har hatt mye problemer med andre piercinger. Ørebrusken var grusomt vondt feks, men i nesen var null stress Og tenk at som såpass voksen så vet du bedre hvem du er og tar mer selvstendige og gjennomtenkte valg enn en tenåring, så alderen burde heller være et pluss Anonymous poster hash: a43be...520 1
missuvillig Skrevet 1. oktober 2015 #19 Skrevet 1. oktober 2015 Kjenner mange voksene damer helt opp i 50 årene som har det, men ikke ring(det blir litt fjortis) men en liten diamant er pent
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #20 Skrevet 1. oktober 2015 Nesering gikk av moten for 10 år siden! Anonymous poster hash: 6bd53...853 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå