Gå til innhold

AquaDerma fuktighetskremer - er det noe bra? Lukt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo like godt svare meg selv på denne, siden jeg tok sjansen på å kjøpe kremen på dagligvarebutikken i kveld :) Konsistensen på kremen var kjempefin, ikke for fet og klissete på huden. Den luktet heller ikke for sterkt, absolutt godkjent der. Men jeg ble helt rød og varm i ansiktet da jeg smurte den på, dette er vel ikke et godt tegn? Det står at den er testet på sensitiv hud, så da burde jeg vel ha tålt den? Noen som har peiling på ingredisenser her og kan se om det er noe man kan reagere på?

Aqua, Glycerin, Isohexadecane, Triethanolamine, Sorbitan Stearate, Niacinamide, Tocopheryl Acetate, Palmitoyl Glycine, Roe Extract, Retinyl Palmitate , Helianthus Annuus Seed Oil, Coriander Sativum Seed Oil, Carbomer, Myristyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Dilaurate, Stearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Sucrose Tristearate, Bisabolol, Cholesterol, Panthenol, Tocopherol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Sodium PCA, Sodium Lactate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Piroctone Olamine, Benzoic Acid, Mica, CI 77891, Parfum.

Anonymous poster hash: 0e2f9...f13
  • 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Opp

Anonymkode: 68b2f...65d

AnonymBruker
Skrevet

Alkohol og benzoic acid er jo sterkt og ikke for sensitiv hud. I tillegg så vet jeg at panthenol er sterkt allergifremkallende ifølge tv2 hjelper deg. Jeg tror også jeg reagerer på det. De andre stoffene på lista di kan jeg ikke noe om desverre. 

Anonymkode: f8505...bd6

AnonymBruker
Skrevet

Det står jo også at den inneholder parfyme og du skriver i første innlegget ditt at du er utrolig sensitiv for parfyme.... Så kanskje nettopp det er svaret. 

Anonymkode: f8505...bd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...