Gjest seroxata Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Jeg har gått lenge og tenkt på en plastisk operasjon av kalkunhaken min nå, og vurderer det bare mer og mer seriøst, ettersom dette er et stort problem for meg og min selvtillit.. Den er ikke allverdens, men jeg føler jeg ser ut som en kalkun, med litt flesk hengende under haken:( Så lurer jeg da på, er det noen her inne som har erfaring med dette? noen som vet slik ca pris? Jeg har tenkt å gå til legen med dette og forhøre meg, men dette er blitt så seriøst og fanatisk for meg at jeg helt seriøst vurderer å sprette opp haka mi med kjøkkenkniven, for om de da må sy, så kanksje jeg mister litt overflødig flesk?? har ikke råd til dyr operasjon, og nå skal jeg møte kan hende min fremtidige mann om ei uke, og jeg tør nesten ikke lenger, for jeg er redd for hva han vil synes om haka mo.. grøss!
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 :o Hva er vitsen med å dra ut av seg sånne teite smileys når du ikke har noe fornuftig å si?
Ringnes Skrevet 22. september 2004 #4 Skrevet 22. september 2004 Hei, hei! Pris og sånt aner jeg ikke noe om. Men å snitte opp haka di selv, er jo slett ingen god idé, og det vet du nok selv. Dessuten mister du nok ikke noe flesk av det, du får bare flesk med stygge arr i tillegg..... Håper det ordner seg på et vis for deg! Det er nok ingen andre enn deg selv som ser dette, man ser som oftest bare sånne ting selv, andre legger ikke merke til det! La ikke dette legge bånd på deg, gå og møt mannen, han er helt sikkert en fantastisk mann som tar deg som du er, både med og uten flesk!
Leviin Skrevet 22. september 2004 #5 Skrevet 22. september 2004 Hva er vitsen med å dra ut av seg sånne teite smileys når du ikke har noe fornuftig å si? Beklager, men ideen om å "sprette opp haka med kjøkkenkniven" gjorde meg i grunn ganske målløs.. Noe med måten innlegget er skrevet på, stenger litt for å ta ting seriøst.. Kanskje er det rett og slett humoristisk, men... jeg lo ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2004 #6 Skrevet 22. september 2004 Humoristisk? Jaja. Jeg kjenner henne, hun er faktisk min bestevenninne, og hun klager om dette her hver eneste dag, så ikke kom her og kall dette humoristisk. Jeg synes ikke hun bør, at hun er fin slik hun er, men igjen forstår jeg henne jævlig godt når dette er et problem hver eneste dag, og alle har vel sine komplekser? PS om du lurer på uttrykket med å sprette opp med kniv, kan du vel trekke noen linjer mellom brukernavnet og bruke hjernen din litt vel. Herregud og faen.
Gjest Madam Felle Skrevet 22. september 2004 #7 Skrevet 22. september 2004 Humoristisk? Jaja. Jeg kjenner henne, hun er faktisk min bestevenninne, og hun klager om dette her hver eneste dag, så ikke kom her og kall dette humoristisk. Jeg synes ikke hun bør, at hun er fin slik hun er, men igjen forstår jeg henne jævlig godt når dette er et problem hver eneste dag, og alle har vel sine komplekser? PS om du lurer på uttrykket med å sprette opp med kniv, kan du vel trekke noen linjer mellom brukernavnet og bruke hjernen din litt vel. Herregud og faen. Hvorfor skal hun bruke hjernen sin mer, enn det venninnen din gjør? Bare å si noe slikt som at en har lyst til å kutte opp haken med kjøkkenkniv, hadde vært mer enn god nok grunn til å få lagt henne inn for midt vedkommende. Og som venninne bør du kanskje vurdere noe slikt også, om hun nå sliter så mye som dere sier. For jenten har et alvorlig problem, når en kjøkkenkniv kan bli et alternativ. Jeg ville i alle fall anbefalt henne å kontakte en lege, for å få hjelp, men det er ikke dermed sagt den hjelpen skal være i form av plastikkirurgi, men i form av psykologisk hjelp. seroxata! søk hjelp hos legen din, og håper du får den hjelpen du behøver.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #8 Skrevet 22. september 2004 Hvorfor skal hun bruke hjernen sin mer, enn det venninnen din gjør? Bare å si noe slikt som at en har lyst til å kutte opp haken med kjøkkenkniv, hadde vært mer enn god nok grunn til å få lagt henne inn for midt vedkommende. Og som venninne bør du kanskje vurdere noe slikt også, om hun nå sliter så mye som dere sier. For jenten har et alvorlig problem, når en kjøkkenkniv kan bli et alternativ. Jeg ville i alle fall anbefalt henne å kontakte en lege, for å få hjelp, men det er ikke dermed sagt den hjelpen skal være i form av plastikkirurgi, men i form av psykologisk hjelp. seroxata! søk hjelp hos legen din, og håper du får den hjelpen du behøver. Så utrolig FREKT av deg å be en person om å oppsøke psykologisk hjelp pga ET KOMPLEKS! Hvem søren er du til å si det? Jeg hadde selv en periode i livet mitt hvor jeg sleit veldig med div saker og ting med kroppen min. Og det hjalp ikke akkuratt på selvtilliten kjære deg. Jeg hadde også lyst til å fikse på kroppen min men gjorde det ikke. Uansett, jeg ble møkkalei alle dere bedrevitere som påsto at: "nei huff, fydda, slank deg i stedet da vel" etc etc. Var kun 2 stk som støttet meg i valget mitt. Og det var mine to nærmeste som virkelig så at jeg sleit med dette problemet. Det er da ikke du som skal legge deg under kniven. Så la nå folk gjøre som de vil uten å gå på folk som person i hvertfall! Makan!
Gjest Madam Felle Skrevet 22. september 2004 #9 Skrevet 22. september 2004 Du må ta og lese hele innlegget mitt, før du fyker i taket. :evil: Her er det snakk om en jente som tenker på å sprette opp haken med kniven selv, for da kan de jo sy det slik at haken forsvinner. Er da virkelig en stor forskjell på det, og på å ta plastikkgirurgi.
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2004 #10 Skrevet 22. september 2004 ok ok jeg ble litt provosert. Jeg tror nok ikke hun mente det med kjøkkenkniven, hun har en litt grotesk måte å prate på. til din informasjon, gjest, så går hun til psykolog. Jeg prøver så godt jeg kan å være ei god venninne hver dag og si hun må ikke tenke sånn, ja faktisk misunner jeg kroppen hennes da jeg føler emg som et beinrangel selv! Men dette er så brent fast i hodet hennes at hun vil, så da får jeg ikke gjøre annet enn å støtte henne, hvis det er dette som gjør henne glad (hørte jeg nettopp ekstrem forvandling reklamesangen? nåvel)
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #11 Skrevet 22. september 2004 Du må ta og lese hele innlegget mitt, før du fyker i taket. :evil: Her er det snakk om en jente som tenker på å sprette opp haken med kniven selv, for da kan de jo sy det slik at haken forsvinner. Er da virkelig en stor forskjell på det, og på å ta plastikkgirurgi. Jeg trodde virkelig du skjønte at det var en spøk fra hennes side (noe jeg så det som). Og siden du ikke gjorde det så beklager jeg jo virkelig. Men tror du misforsto
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2004 #12 Skrevet 22. september 2004 Slutt å spøk i en tråd som inneholder ordet SERIØST da, forbaska aper :evil: Tror jeg bør si ifra til venninna mi at hun heller bør spørre på en annen side. Dette er jo et minefelt.
Leviin Skrevet 22. september 2004 #13 Skrevet 22. september 2004 Spidey, som jeg startet med forrige gang, beklager.. MEN! Da er det kanskje på tide noen sier fra til venninna di, sånn at hun skjønner det, om at ideen om å bruke kjøkkenkniven for å oppnå målet på en billigere måte faktisk fortjener :o til respons - for så dum er den ideen. Jeg håper hun skjønner det selv...? Jeg håper virkelig hun finner ut av seg selv og lærer å være litt mer glad i seg selv. Kanskje noen profesjonelle å snakke med hadde vært tingen... går hun på seroxat er hun kanskje allerede i gang med det? EDIT: Sorry, så ikke før nå at hun gjør det. Det er jo bra. For øvrig kan det jo tenkes at hvis hun rett og slett hadde spurt om kun pris/praktiske ting ang selve operasjonen, uten å utbrodere hvorfor hun lurte på det, så hadde svaret hun fikk også blitt en hel del kjekkere.. Forresten, jeg kom på noe nå, som kanskje kan være til hjelp. Er det ikke sånn at hvis man går til legen sin og ønsker plastikk-kirurgi pga noe som virkelig er ødeleggende for selvtillit/mental helse, så kan man få det dekket.....? Fordi det da går på ikke bare det estetiske... Mener å ha hørt noe slikt. Nå TROR jeg ikke en hake kvalifiserer, men er jo en liiiten mulighet kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå