Gå til innhold

KLIKKER av subbingen til rom-kamerat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i kollektiv. Et lytt kollektiv. HELE tiden er det en jente med fluffysokker som SUBBER rundt i hele kollektivet. Virker som hun står på skøyter. Den lyden irriterer med noe helt sinnsykt. Svisj svisj svisj svisj svisj..*stillhet* Svisj svisj svisj svisj svisj. Så driver hun å snurrer piruetter støtt og stadig. Hun driver med en slags ballerina-entré HVER gang hun kommer inn i et nytt rom. Snurrer seg inn fra rom til rom, nesten. Også med den påfølgene svisje-lyden som tar knekken på psyken min. Har bedt hun gå med bena, men hun er tilbake til skøytedansingen sin 5 sekund etterpå. Går ikke ann å avvende hun den ser det ut som.

Hun skal også hele tiden løfe benet opp i været, så plutselig ryker kaffe-koppen min til helvete. Det er intens subbing 24/7. Hun står ALDRI i ro. Har naborom med hun og hun svisjer søren meg rundt der også. Frem og tilbake i rommet. Jeg hører det så godt. 

Har lyst å stjele alle fluffy-sokkene hennes, og alle vanlige sokker forsåvidt, for en svisjer vet å svisje- så skal jeg lime på slike anti-skli dotter.. Men er redd for at hun kommer til å finne ut at det var meg, siden jeg er den som klager mest. 

jeg blir helt svett, det knyter seg inni meg, blir så irritert at jeg blir kvalm. Like mye frysninger som isopor mot en tavle. Er jeg urimlig som klager på det?

Anonymous poster hash: cc58b...b5d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom dette er det største problemet du har ved å bo i kollektiv så er du ekstremt heldig TS....

Kjøp et par "antiskli" tøffler til henne og se om hun tar hintet :P

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke si ifra da?

Anonymous poster hash: 33492...1a2
Skrevet

Det der er faktisk ganske irriterende!!!! Er ikke bare bare å overse sånne lyder, så du lenge opp her har ikke peiling.

Men morsomt skrevet ts  :fnise:

Anonymous poster hash: c1227...645
  • Liker 1
Skrevet

:skratte:   huff

Anonymous poster hash: 661cb...731
Gjest Raindrops
Skrevet

eg skjønner bare ikke hva hun holder på med, er hun ski/skøyteløper til vanlig eller noe siden hun sklir rundt på gulvet hele dagen? :fnise:

Skrevet

Høres ut som ocd, muligens?

Minner meg om en mann jeg så inne på psykiatrisk sykehus i TTr.Heim, på en post som behandler bl.a ocd og spiseforstyrrelser, (jeg var på besøk hos ei venninne med anorexia som var innlagt der).

Hans tvangshandling var at han snurret konsekvent rundt 1 gang hver gang han kom inn i et nytt rom/gikk gjennom ei døråpning + at han etter hver snurrerunde bøyde seg ned og satte begge pekefingre nedi gulvet før han gikk videre.

Anonymous poster hash: 2cea9...4fb

Skrevet

Minner meg om en mann jeg så inne på psykiatrisk sykehus i TTr.Heim, på en post som behandler bl.a ocd og spiseforstyrrelser, (jeg var på besøk hos ei venninne med anorexia som var innlagt der).

Hans tvangshandling var at han snurret konsekvent rundt 1 gang hver gang han kom inn i et nytt rom/gikk gjennom ei døråpning + at han etter hver snurrerunde bøyde seg ned og satte begge pekefingre nedi gulvet før han gikk videre.

seriøst?

Anonymous poster hash: cc58b...b5d

• Liker 1
Skrevet

Har en samboer som subber med beina. Blir gal av det! Har sagt ifra mange ganger, men han nekter for at han gjør det.

Skrevet

"Seriøst?"

Får ikke til å sitere.. men,

jepp - seriøst!

Vil tro det må føles ganske ille for dem som har en trang til å utføre handlinger som synes å være meningsløse/rare for andre.

F.eks å slikke på lyktestolper e.l

Samtidig overgår gjerne trangen til å utføre tvangshandlingen/er flauheten som medfølger - tvangstanker/handlinger finnes såvel blant oppegående, ressurssterke folk som blant dem uten utdanning, uføre og andre svakere grupper i samfunnet.

Skrevet

Hans tvangshandling var at han snurret konsekvent rundt 1 gang hver gang han kom inn i et nytt rom/gikk gjennom ei døråpning + at han etter hver snurrerunde bøyde seg ned og satte begge pekefingre nedi gulvet før han gikk videre.Anonymous poster hash: 2cea9...4fb

Høres ut som en skikkelig classy type som vet verdien av å gjøre en god entré spør du meg. Du er kanskje misunnelig på all oppmerksomheten han får? Hvordan han så lett og naturlig bryter isen i enhver sosial tilstelning?

Startinnlegget er fødselen til en ny seriemorder. Kilde: http://youtu.be/yX6FsTIq6ls

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...