Carmen_ Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Har litt lyst på disse: http://www.stress.no/Products.asp?hid=2&ci...cid=83&pid=2812 Men tror dere ikke de vil bli veldig grisete og fæle i vinter? Syns dere jeg heller bare skal ta disse helt enkle Converse skoene i blått eller no? :-? Klarer ikke bestemme meg helt her...
Gjest Tristessa Skrevet 22. september 2004 #2 Skrevet 22. september 2004 De var veldig søte, og de ser jo beregnet ut på vintervær. Men hvis du bor et sted hvor vinter er synonymt med regn, sludd og slaps, ville jeg heller satset på noen mer robuste vintersko. De vanlige Converseskoene er dessuten ganske kalde, synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 De var kule syns jeg. Enkle og fine!
Carmen_ Skrevet 22. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2004 De var veldig søte' date=' og de ser jo beregnet ut på vintervær. Men hvis du bor et sted hvor vinter er synonymt med regn, sludd og slaps, ville jeg heller satset på noen mer robuste vintersko. De vanlige Converseskoene er dessuten ganske kalde, synes jeg.[/quote'] Hmm...ja når du sier det så ser de litt vinteraktige ut. Er ikke så mye slaps og sludd her så regner med at de vil tåle det Takk for svar alle i hops :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå