Høststorm Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Er det noen som har tips om hvor det kan være bra og dra på bryllups reise? Vi ønsker oss noe varmt, romantisk, og strand liv! Men vet ikke hvor vi skal dra, har lett MYE etter det perfekte stedet, ser litt på Kroatia, men vet ikke om det er for kaldt i slutten av mai? Jeg kan heller ikke dra så veldig langt, pga helsemessige årsaker, skulle gjerne dratt til Thailand, men det går nok ikke! Har noen erfaring om noen bra steder i Italia? Og hvor dro/skal dere?
Helena83 Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Har dere sett på Santorini? Jeg skulle til å foreslå det, dit vil jeg selv
Høststorm Skrevet 29. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2015 Har dere sett på Santorini? Og det er i Hellas?
Despicable Me Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Og det er i Hellas? Ja, det er en gresk øy Nå vet ikke jeg hvor du bor, men fra Gardemoen er ikke reisetiden mer enn ca. 4 timer, blir det for lang reise for deg? Hvis du ønker å reise til Italia så kanskje Amalfikysten er noe for dere?
tuttavims Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Var på Santorini i sommer. Fantastisk sted. Kan anbefale hotell La Mer i Kamari. Nydelig hotell med kjempehyggelige ansatte, veldig fine rom, god frokost- med champagne! - kort vei til stranda, (3 minutter å gå) men allikevel skjermet. Du får ikke utsikten over Kalderaen som du får i Fira eller Oia, men deilig strand og kjempekoselig strandpromenade. Veldig hyggelig å leie bil og kjøre rundt. Dra på vinsmaking på de mange vingårdene og bestill et privat solnedgangscruise. Et veldig kjærestevennlig sted!
Høststorm Skrevet 30. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2015 (endret) Ja, det er en gresk øy Nå vet ikke jeg hvor du bor, men fra Gardemoen er ikke reisetiden mer enn ca. 4 timer, blir det for lang reise for deg? Hvis du ønker å reise til Italia så kanskje Amalfikysten er noe for dere? Tittet litt på Santorini, og det så nyydelig ut! Men fant ikke direkte fly, eller fly med gunstidg pris og tid, enten er det en kjempe lang reise, med en rimelig pris, eller en skyhøy pris, med også en dårlig reise tid. Amalflikysten, det skal jeg titte på, tusen takk! Var på Santorini i sommer. Fantastisk sted. Kan anbefale hotell La Mer i Kamari. Nydelig hotell med kjempehyggelige ansatte, veldig fine rom, god frokost- med champagne! - kort vei til stranda, (3 minutter å gå) men allikevel skjermet. Du får ikke utsikten over Kalderaen som du får i Fira eller Oia, men deilig strand og kjempekoselig strandpromenade. Veldig hyggelig å leie bil og kjøre rundt. Dra på vinsmaking på de mange vingårdene og bestill et privat solnedgangscruise. Et veldig kjærestevennlig sted! Åssen reise brukte dere? Endret 30. september 2015 av Høststorm
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 Tittet litt på Santorini, og det så nyydelig ut! Men fant ikke direkte fly, eller fly med gunstidg pris og tid, enten er det en kjempe lang reise, med en rimelig pris, eller en skyhøy pris, med også en dårlig reise tid. Amalflikysten, det skal jeg titte på, tusen takk! Åssen reise brukte dere? Vi dro med Apollo, og det var veldig bra, og ikke typisk charter. Var heller ikke noe billigere å bestille fly og hotell separat. Vi var ute etter et voksent hotell uten for mange gjester og tenåringer, som var sentralt- men skjermet. Anonymous poster hash: b892d...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå