Gå til innhold

Bør jeg gripe sjangsen eller vente til jeg er sikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I starten av august flyttet jeg inn på ny hybel, og kom med en gang veldig godt overens med min nye romkamerat...og en måned senere tilsto han sine følelser til meg. Problemet er at jeg ikke har noen følelser for ham, noe som er rart fordi det føles som om jeg burde ha følelser for ham. Han er snill, smart og morsom. Han behandler meg med respekt og er på alle måter den greieste mannen jeg noengang har møtt (også ser han bra ut da). Han er definitivt min type, noe som får meg til å tenke at den eneste grunnen til at jeg ikke gjengir hans følelser er at det rett og slett er for tidlig. 

jeg vet alt at han er romantisk interessert i meg, og han er sannsynligvis den beste mannen jeg kommer til å møte i nærmeste fremtid. Burde jeg gripe sjangsen mens jeg enda kan, eller vente til jeg er helt sikker på at jeg elsker ham før jeg prøver å innlede et forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stusser veldig på at du forventer å elske han etter noen måneder? Hvor gammel er du?

Bli kjent med han, finn på ting, sammen så finner du ut av det etter noen måneder. Høres jo ut som en fin fyr :)

Anonymous poster hash: 31650...a9d

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Nå er det vel vanlig å innlede et forhold lenge før man elsker hverandre, så akkurat det ville jeg ikke holdt pusten og ventet på. Men hvis du nå ikke har noen følelser eller kjenner et snev av interesse i det hele tatt, så ville jeg latt det være, først og fremst for hans del. Hvis du er litt interessert så ser jeg ikke problemet med å utforske det videre, dere trenger tross alt ikke å gå all in med en gang.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...